اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

لرستان ۱۶۶ شهید در فتح خرمشهر تقدیم انقلاب کرده است

لرستان ۱۶۶ شهید در فتح خرمشهر تقدیم انقلاب کرده است
سید حسین نازاریان از شهادت ۱۶۶ رزمنده لرستانی، ۶۴ جانباز و۶ نفر هم که به اسارت دشمن بعثی در آمدند ودر فتح خرمشهر افتخارآفرینی کردند،خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، سید حسین نازاریان امروز در جلسه دهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، اظهار داشت: شهدا، جانبازان و آزادگان لرستانی در فتح خرمشهر افتخار آفرینی کردند و در کل ۱۶۶ نفر به شهادت رسیدند، ۶۴ نفر به درجه جانبازی نائل شدند و ۶ نفر هم به اسارت دشمن بعثی در آمدند که در مجموع ۲۳۶ نفر در فتح خرمشهر افتخارآفرینی کردند.


مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان بیان کرد: از همه افرادی که در عرصه حوزه سلامت، ایثارگرانه، بطور جدی و کوشش لازم نسبت به جامعه خدمت کرده اند تقدیر و تشکر می‌کنیم و در این راستا هم تعدادی به شهادت رسیدند و یاد و خاطره همه آنها را گرامی می داریم و آرزوی سلامتی و بهروزی را برای همه عزیزانی که دچار این بیماری شدن را از خداوند متعال خواستاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
,
,
,


وی با اشاره به اقدامات بنیاد شهید استان در مبارزه با ویروس کروناگفت: تقریباً همه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در این راستا رعایت شده و به نوعی توانسته ایم هر آنچه که در توان داشته باشیم را در خدمت جامعه ایثارگری بگذاریم و سعی کردیم در این مدت پیام های بهداشتی را به صورت چاپ بنر و پیامک برای ایثارگران انجام دهیم ودر خصوص شعار ماندن در خانه اطلاع‌رسانی به خوبی صورت گرفته است.


نازاریان اضافه کرد: در خصوص گندزدایی، محل ها و مکان های ساختمان های بنیاد شهید تقریباً یک روز در میان گندزدایی شده اند و همه وسایل و امکاناتی که نیاز بوده برای پرسنل خریداری شده و در اختیار آنها قرار داده ایم.

,
,
,
,
,


وی تصریح کرد: حدود ۵۴۰ لیتر الکل، ۲۳ هزار و ۶۱۳ عدد ماسک،۲۶ هزار و ۳۵۴ جفت دستکش لاتکس، ۱۵۰ عدد دستش یکبار مصرف، ۵۰۰ عدد ژل و ۲۰۴۵ لیتر مایع ضدعفونی در اختیار ایثارگران قرار داده ایم.

,
,


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در راستای کمک مومنانه خاطرنشان کرد: بنیاد شهید استان لرستان ۳۴۰ میلیون تومان به صورت کارت از فروشگاه رفاه به ۶۸۰ نفر از ایثارگران در سطح استان که هیچگونه منبع درآمدی ندارند و حقوق بگیر نیستند هر نفری ۵۰۰ هزار تومان را اهدا کرده است.

,
,


وی گفت:۱۶۰ میلیون تومان هم به صورت سرانه که هر نفری ۳۰۰ هزار تومان از جانب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به تعداد ۵۳۰ نفر از ایثارگران به صورت نقدی واریز شده است و مشاغل آسیب پذیر هم در این مدت چیزی حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۳۶ واحد آسیب دیده از ویروس کرونا سرانه به صورت ۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه