اخبار داغ

اصناف اصفهان برای تهیه 25 هزار بسته معیشتی کمر همت بستند/ تداوم کمک های مردمی پس از ماه مبارک رمضان

اصناف اصفهان برای تهیه 25 هزار بسته معیشتی کمر همت بستند/ تداوم کمک های مردمی پس از ماه مبارک رمضان
کوچک زاده، رئیس کمیسیون فرهنگی اتاق اصناف اصفهان گفت: اتاق اصناف اصفهان برای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه 25 هزار بسته معیشتی در سه مرحله توزیع می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سومین مرحله کمک مؤمنانه اتاق اصناف اصفهان با توزیع بیش از 20 هزار بسته معیشتی آغاز شد؛ این کمک ها پس از عید سعید فطر بین نیازمندان توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
تهیه و توزیع 25 هزار بسته معیشتی
, تهیه و توزیع 25 هزار بسته معیشتی,
 
,
رئیس کمیسیون فرهنگی اتاق اصناف اصفهان در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: اتاق اصناف اصفهان برای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه پیش قدم شد، پنج هزار بسته معیشتی در مرحله اول و دوم توزیع شده است.
,
 
,
سعید کوچک زاده گفت: 20 هزار بسته معیشتی پیش بینی شده که امروز، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و یک مرحله دیگر توزیع می شود.
,
 
,
 
,
 
,
وی افزود: تمام اتحادیه های صنفی کمر همت بسته تا بتوانند در این رزمایش کمک کنند.
,
 
,
رئیس کمیسیون فرهنگی اتاق اصناف اصفهان بیان کرد: این کمک ها ادامه داشته و مختص به ماه رمضان نیست؛ واحدهای صنفی و کارگران متضرر جامعه هدف این کمک ها هستند.
,
 
,
 
,
مرحله سوم کمک مؤمنانه پس از عید فطر
, مرحله سوم کمک مؤمنانه پس از عید فطر, مرحله سوم کمک مؤمنانه پس از عید فطر,
 
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان هم در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با تبریک عید فطر و سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: اصناف و بازریان در صحنه های مختلف پیش قدم هستند؛ پس از فرمایشات رهبر انقلاب که توزیع کمک های در بین اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده از کرونا ابلاغ شد، بسیج اصناف برای اجرای آن در سطح استان وارد عمل شد.
,
 
,
سرهنگ حمیدرضا امانی گفت: تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه تهیه و در مرحله های اول و دوم توزیع شده است.
,
 
,
وی افزود: اصفهان 90 اتحادیه صنفی دارد که اکثر این اتحادیه ها در رزمایش کمک مؤمنانه کمک کردند.
,
 
,
سرهنگ امانی با بیان اینکه امروز به صورت نمادین تعدادی از این کمک ها به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: مرحله سوم پس از عید فطر ادامه خواهد داشت و کمک های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و ماکارنی، رب و خرما است.
,
 
,
وی اضافه کرد: تعداد زیادی از کارگران مشغول در صنوف مخلتف در این چند ماه بیکار شدند، این بیکاری باعث ایجاد مشکلات میعشتی بر این عزیزان شد که تصمیم برای کمک به آن شد؛ علاوه این، برخی اقلام ها در مناطق محروم اصفهان توزیع می شود.
,
 
,
 
,
تهیه 313 بسته معیشتی
, تهیه 313 بسته معیشتی, تهیه 313 بسته معیشتی,
 
,
 
,
رئیس اتحادیه صنف عطاری و سقط فروشان اصفهان در این زمینه به خبرنگار صاحب نیوز گفت: این کمک ها به صورت خود جوش رخ داده است؛ در دورانی که شیوع کرونا جامعه را به قرنطینه فرستاده بود، کمک های معیشتی به گونه های مختلفی انجام گرفت.
,
 
,
 
,
رضا منتظری با بیان اینکه زمانی که رهبر انقلاب از این کمک ها به عنوان رزمایش یاد کردند، اظهار کرد: 313 بسته معیشتی به عدد یاران حضرت مهدی (عج) به همت اتحادیه عطاری و سقط فروشان اصفهان تهیه شده اشت.
,
 
,
وی افزود: تعداد زیادی از کسبه این اتحادیه در زمان شیوع کرونا با مشکل برخوردند اما با این شرایط به میدان کمک به هموطنان خود آمدند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه