اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر:

فتح خرمشهرهای پیش‌رو با الگوبرداری از فتح خرمشهر امکان‌پذیر است

فتح خرمشهرهای پیش‌رو با الگوبرداری از فتح خرمشهر امکان‌پذیر است
چهکندی نژاد گفت: در جامعه امروز نیز می توانیم از خرمشهر الگوبرداری کنیم و در خرمشهرهای دیگر موفق شویم و خرمشهرهای پیش رو را فتح کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا چهکندی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: خرمشهر تحقق وعده های الهی بود که به مومنین داده شد و رزمندگان با ایمان، اعتقاد، باور و معرفت خود پای در میدان نبرد گذاشتند و خداوند هم امداد های غیبی خود را شامل حال آنها کرد و توانستند خرمشهر را علی رغم همه استحکاماتی که صدام به وجود آورده بود فتح کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین با بیان اینکه قدرت اعتقاد و باور به امدادهای الهی به همه مظاهر مادی و دنیایی غلبه کرد و آنچه که همه کارشناسان نظامی می گفتند فتح خرمشهر غیر ممکن است را ممکن کردند، افزود: در جامعه امروز نیز می توانیم از خرمشهر الگوبرداری کنیم و همانطور که خرمشهر در بن بست گیر نکرد و فتح شد، امروز هم با همان اعتقاد و باور می توانیم در خرمشهرهای دیگر موفق شویم و خرمشهرهای پیش رو را فتح کنیم،

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر خاطرنشان کرد: معرفت و باور و ارزش زمانی که به وجود بیاید بن بست وجود ندارد طی چهل سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی اگر در گام اول موفق شدیم بر اساس ارزش ها و باورها و اعتقادات بود.

,

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب باورها، ارزش ها حرف اول را می زند نه مظاهر دنیوی، تصریح کرد: در قضیه کرونا اگر ما موفقیتی تا به امروز داشتیم برای این بود که مدیریت بر اساس باورها و ارزشها است.

,

چهکندی نژاد همچنین در ادامه اذعان کرد: در فتح خرمشهر ولایتمداری و ولایت محوری حرف اول را می زند و در قضیه ویروس کرونا نیز همین بود و زمانی که مقام معظم رهبری صحبت از کمک های مومنانه می زنند مردم به میدان می آیند و به داد محرومان، مستضعفین و آسیب دیدگان از کرونا می رسند.

,

وی با بیان اینکه مدیریت ایران اسلامی در موضوع کرونا با تمام تحریم ها نسبت به خیلی از کشورهایی که از لحاظ اقتصادی مشکل ندارند، بهتر بود، عنوان کرد: ایران اسلامی زمانی که بر اساس باورها و ارزشها، ویروس کرونا را مهار کرد مطمئناً در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر همچنین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم آن روز برسد که همانطور که خرمشهر فتح شد، قدس هم فتح شود و مسلمین در آنجا نماز بخوانند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه