اخبار داغ

فرماندار کاشمر:

آزادسازی قدس با رویکرد فتح خرمشهر امکانپذیر است

آزادسازی قدس با رویکرد فتح خرمشهر امکانپذیر است
ساقی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر درس های زیادی نظیر خودگذشتگی، ایثار و اخلاص همه رزمندگان دارد، گفت: خرمشهر با مقاومت مردم و رزمندگان و با اتحاد و همدلی فتح شد و قطعاً آزادسازی قدس با همین نگاه و رویکرد امکانپذر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص آزادسازی خرمشهر و همچنین روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس میراث حضرت امام (ره) است و آخرین جمعه ماه رمضان بعد از پیروزی انقلاب به روز قدس نام گذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه روز قدس نماد مقاومت، وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است، تصریح کرد: شعار مقاومت تا همه پرسی نیز یک شعار هوشمندانه و عادلانه است که برای روز قدس انتخاب شده است.

,

فرماندار کاشمر در ادامه اذعان کرد: همه جهان اسلام در جهت مبارزه و دشمنی با دشمنان و همدلی و وحدت جهان اسلام همه ساله مراسم راهپیمایی برگزار می شد ولی امسال به دلیل ویروس کرونا شرایط خاص بود و این راهپیمایی برگزار نشد.

,

وی با تاکید بر اینکه آزادسازی خرمشهر درس های زیادی دارد که می توان به خودگذشتگی، ایثار، اخلاص همه رزمندگان اشاره کرد، افزود: جهان بشریت و به خصوص مردم ایران اسلامی بیش از گذشته نیاز به از خودگذشتگی و ایثار دارند و این در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است.

,

ساقی همچنین در ادامه عنوان کرد: خرمشهر با مقاومت مردم و رزمندگان و با اتحاد و همدلی فتح شد و بنا به فرمایشات حضرت امام (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و قطعاً آزادسازی قدس با همین نگاه و رویکرد امکانپذر است.

,

وی تشریح کرد: با یکپارچگی و وحدتی که بین جهان اسلام خواهد بود و تقویت خواهد شد و مقاومت همه مردم به خصوص جهان اسلام از خود نشان خواهد داد در آینده ای نزدیک شاهد آزادسازی قدس و بیت المقدس خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه