اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد مطرح کرد

حضور سبز شاعران خلیل آبادی در شب شعر "محراب سرخ"

حضور سبز شاعران خلیل آبادی در شب شعر "محراب سرخ"
افتخاری از حضور سبز شاعران خلیل آبادی در شب شعر "محراب سرخ" خبر داد و گفت: با ارائه برنامه های فرهنگی هنری می توانیم بسیاری از مفاهیم ارزشی را به جامعه خصوصا جوانان که جامعه هدف هستند انتقال دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم افتخاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و روزقدس شب شعر محراب سرخ با حضور نماینده منتخب شهرستانهای ترشیز بزرگ و با همکاری کانون بسیج هنرمندان دو شهرستان کاشمر و خلیل آباد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی دو شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه تیم ۶ نفره شاعران خلیل آباد با سروده های زیبا و مفهومی خود توانستند حاضرین درجلسه را مجذوب کنند، خاطرنشان کرد: با ارائه برنامه های فرهنگی هنری می توانیم بسیاری از مفاهیم ارزشی را به  جامعه خصوصا جوانان که جامعه هدف هستند انتقال دهیم.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد همچنین تصریح کرد: هدف از برگزاری این شب شعر انس و مودت شاعران و تشویق به سرودن اشعاری با مضامین شهادت، مقاومت و مفاهیم بلند مذهبی و انقلابی بود.

,

وی با بیان اینکه در پایان این مراسم از چندتن از شاعران برجسته دو شهرستان تجلیل شد، اذعان کرد: شب شعر محراب سرخ، اولین برنامه فرهنگی هنری است که در سال۹۹ و پس از تاخیری که به دلیل بیماری کرونا حادث شده بود، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و پخش زنده در فضای مجازی به صورت مشترک با شهرستان کاشمر برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه