اخبار داغ

نخست وزیر اسپانیا:

لالیگا را از ۱۹ خرداد از سرمی‌گیریم

لالیگا را از ۱۹ خرداد از سرمی‌گیریم
بالاترین مقام اجرایی کشور اسپانیا از ادامه مسابقات فصل جاری لالیگا از ابتدای دهه سوم ماه خرداد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پدرو سانچس نخست وزیر اسپانیا در نشست مطبوعاتی امروز (شنبه) خود اعلام کرد که بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال این کشور (لالیگا) از هشتم ژوئن (19 خرداد) از سر گرفته خواهند شد.

سانچس در این خصوص گفت: با موافقت شورای عالی ورزش کشور، به از سرگیری مسابقات فوتبال حرفه‌ای از هشتم ژوئن چراغ سبز نشان داده شد. همچنین موزه‌ها، سینماها، کنسرت‌ها، تئاتر‌ها نیز به صورت تدریجی و مرحله مرحله بازگشایی خواهند شد. گردشگری هم میهمان‌پذیری یکی از بخش‌های مهم اقتصاد ماست و اکنون زمانش فرا رسیده است که زمینه بازگرداندن رونق به این بخش را هم فراهم کنیم. در فاز بعدی یعنی از ماه جولای هم ما پذیرایی از گردشگران خارجی در اسپانیا را از سر می‌گیریم البته به شرط تأمین امنیت آنها. پس آنها می‌توانند برای گذراندن تعطیلات تابستانی‌شان در اسپانیا برنامه‌ریزی کنند.

پیش از این خبرهایی مبنی بر از سرگیری لالیگا در تاریخ 23 خرداد شنیده می‌شد اما اکنون سانچس به صورت رسمی اعلام کرد که این اتفاق از 4 روز جلوتر رخ خواهد داد.

در حال حاضر 27 هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا گذشته است و بارسلونا با 2 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین است. رقابت‌های لالیگا از 23 اسفند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه