اخبار داغ

در راستای مقابله با کرونا؛

۱۰ اکیپ بازرسی بر بازار دلفان نظارت می کنند

۱۰ اکیپ بازرسی بر بازار دلفان نظارت می کنند
فرماندار دلفان گفت: 10 اکیپ از بازرسان شبکه بهداشت به طور مستمر بر بازار،مراسمات و فعالیتهای روزمره ای که باعث تجمع افراد می شوند نظارت خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حشمت بهمنی  عصر امروز در جلسه مدیریت کرونا در خصوص تشدید مصوبات جدید بر اساس شرایط شهرستان دلفان که در وضعیت هشدار قرار گرفته است، گفت: در راستای مقابله با کرونا محدودیت های قبلی در دلفان همچنان اعمال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


فرماندار دلفان اظهارداشت: ورودی آرامستانها همچنان مسدود بوده برپایی مراسمات تشییع، تدفین، چهلم، سالگرد به صورت گسترده و اعلام فراخوان ممنوع است.

,
,

وی افزود: مناطق تفریحی و گردشگری تعطیل و ورود افراد(بومی و غیربومی) به این مناطق تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بهمنی تصریح کرد: شهرداری مسدودی راههای ورودی به پارکها و بوستانها را تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داد.

فرماندار دلفان عنوان کرد: اکیپ های بازرسی بر فعالیت صنوف مختلف در سطح شهر، با اضافه کردن تعداد نفرات و اکیپ های بیشتر، نظارت و سخت گیری لازم را در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی اعمال خواهند کرد.

,
,
,
,
,

بهمنی گفت: واحد‌های صنفی و مغازه داران شهرستان علاوه بر داشتن کد رهگیری که باید داشته باشند نسبت به تعهد نامه ای کتبی مبنی رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق اداره صمت اقدام نمایند تا اجازه فعالیت داشته باشند.

,

 وی با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر در مساجد و مصلی امام نورآباد برگزار نمی شود، اظهار داشت: ۱۰ اکیپ از بازرسان شبکه بهداشت به طور مستمر بر بازار، مراسمات و فعالیتهای روزمره ای که باعث تجمع افراد می شوند نظارت خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه