اخبار داغ

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل:

خرمشهر در ناباوری ها فتح شد/ امام شناسی، مهمترین عامل ایجاد روحیه استقامت در رزمندگان است

خرمشهر در ناباوری ها فتح شد/ امام شناسی، مهمترین عامل ایجاد روحیه استقامت در رزمندگان است
مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل از امام شناسی به عنوان مهمترین عامل تقویت روحیه مقاومت و استقاومت در رزمندگان اسلام نام برد و گفت: فتح خرمشهر ثابت کرد که وعده الهی تخلف ناپذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زکی اله خوشبخت مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به تشریح عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: خرمشهر در ناباوری ها فتح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در ادامه سخنان خود خطاب به فتنه اندوزی های برخی عوامل سست عنصر داخلی که ادعای برداشتن سایه جنگ از کشور را دارند گفت: این افراد فراموش کرده اند که سی سال پیش زمانیکه آنها کودک و نوجوان بودند رزمندگان اسلام با توکل بر خداوند متعال و با دستان خالی برابر 40 کشور قد علم کرده و ایستادگی کردند.

,

خوشبخت ادامه داد: زمانی که آمریکا و انگلیس می خواستند ایران اسلامی نوپا را به چندین کشور تقسیم کنند این آقایان در خواب بودند ولی گذشت زمان نیز آنها را نتوانسته از خواب غفلت بیدار کند.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس از خرمشهر، آبادان و اهواز به عنوان نفت خیزترین مناطق ایران نام برد و گفت: دشمنان درصدد بودند تا با جدا کردن مناطق نفت خیز از ایران این کشور مستقل و خودبور را از پا بیاندازند ولی با گذشت بیش از 40 سال ایران روز به روز مقتدر تر می شود در حالیکه این کشورها هر روز ضعیف تر شده و به سمت اضمحلال می روند.

,

وی در ادامه به سخنان شهید جهان آرا فرمانده خرمشهر اشاره کرد و گفت: اگر شهرها سقوط کنند می توان آنها را دوباره باز پس گرفت، اما وقتی ایمان ها سقوط کردن بازگشت ممکن نیست.

,

خوشبخت به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: فرماندهان جوان کشور که افسران جنگ نرم هستند که با عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر این جنگ نیز با ایمان و توکل بر خدا ایستاده اند و یکی یکی سنگرهای دشمنان را فتح و خرمشهرهای پیش رو در عرصه های سیاسی و اقتصادی و علمی و حتی نظامی را فتح می کنند.

,

وی از 22 مبارز خرمشهری به عنوان قهرمانان ملی نام برد و گفت: این مدافعان خرمشهر با مقاومت بی نظیر خود برای ابد در تاریخ این کشور ماندگار شدند.

,

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به راه های استقامت در برابر دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: امام شناسی مهمترین راهکار تقویت روحیه مقاومت و استقامت در جبه های جنگ نرم و سخت است.

,

خوشبخت از دوران انقلاب اسلامی و مبارزین انقلابی به عنوان امام شناسان واقعی نام برد و گفت: این افراد با اراده های فولادین خود علاوه بر انقلاب، 8 سال دفاع مقدس را نیز مدیریت کردند و همه این ها مرهون تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) است.

,

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش ها بود، گفت: صاحب اصلی انقلاب ما، خداوند متعال است و فتح خرمشهر نیز آن را به اثبات رساند.

,

این یادگار دوران دفاع مقدس به سنگرهای جبهه های مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و عراق اشاره کرد و گفت: امروز جبهه مقاومت فراتر از مرزهای ایران در گستره جهان در حال بازپس گیری سرزمین های اسلامی از ایادی کفر و الحاد است تا با پاکسازی جهان از ظالمان مقدمات ظهور حضرت بقیه الله (عج) را فراهم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه