اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه:

رعایت توصیه های بهداشتی مسئولان از مصادیق تزکیه نفس در روابط اجتماعی است

رعایت توصیه های بهداشتی مسئولان از مصادیق تزکیه نفس در روابط اجتماعی است
حجت الاسلام عصمتی گفت: برای تزکیه نفس به جز رابطه با خدا که برخی از آن با عبادات فردی انجام می شود، باید روابط اجتماعی را نیز تقویت کرد که رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبت از حقوق دیگران یکی از مصادیق آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه صبح امروز در آئین خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: برای تزکیه نفس باید روابط اجتماعی و روابط با پروردگار را اصلاح کنیم که در رابطه با خدا انسان با عبادات فردی و جمعی بندگی پروردگار خویش را می کند اما کفایت نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: برای تزکیه نفس به جز رابطه با خدا که برخی از آن با عبادات فردی انجام می شود باید روابط اجتماعی را نیز تقویت کرد که رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبت از حقوق دیگران یکی از مصادیق آن است.

,

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: رعایت تمام برنامه های بهداشتی از سوی مسوولان لازم است و این مراقبت نیز برای تزکیه نفس در روابط اجتماعی مهم و ضروری است.

,

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: کمک های مومنانه مردم باید همچنان ادامه داشته باشد و همه تشکل های مردم نهاد و مسوولین برای رسبدگی به وضع کسانی که مشکل معیشتی دارند این رزمایش مومنانه را ادامه بدهند.

,

وی در خصوص فطریه و کفاره اظهار کرد: مومنین اگر چنانچه در اطراف خودشان افرادی نیازمند را شناسایی کردند، می توانند این فریضه الهی را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه