اخبار داغ

«عید فطر»؛ پاداش یک ماه عبادت و بندگی به درگاه عبودیت

«عید فطر»؛ پاداش یک ماه عبادت و بندگی به درگاه عبودیت
حجت‌الاسلام احمدی, مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: «عید فطر» پاداش یک ماه عبادت و بندگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: امروز پایان یک ماه طاعت و عبادت است و پیام‌آور وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی عید فطر را جلوه بارزی از جهاد اکبر و توفیق مبارزه با شیطان درونی و هوا و هوس‌های نفسانی برشمرد و افزود: اگر یک ماه مهمان خداوند باشیم و از خداوند بخواهیم بندگی ما را قبول کند در آخر مزد موفقیت ما را در روز عید سعید فطر می‌دهد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عید فطر را آغاز بهره مندی از فیوضات این ماه مبارک دانست و بر ضرورت حفظ ارزش‌های معنوی ماه رمضان تاکید کرد.

,

حجت‌الاسلام احمدی افزود: همه برای عید سعید فطر ارزش بسیاری قائل هستند؛ عیدی که در آن به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی دو رکعت نماز جماعت خوانده می‌شود که نشانه قبولی اعمال است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ماه مبارک رمضان را ماه مبارزه با نفس و نمایش قوّت اراده عنوان کرد و ادامه داد: بر همگان واجب است حالت معنوی خویش را پس از ماه رمضان و در طول سال حفظ کنند.

,

وی با بیان اینکه اگر در زندگی بتوانیم گناه را ترک کنیم هر روز ما عید است، به اثرات روانی مهم این ماه اشاره‌ای داشت و گفت: در اهمیت ماه امام (ره) به خوبی فرمودند که اگر ما را تحریم نظامی کنید ما فرزند محرم هستیم و اگر تحریم اقتصادی کنید، فرزند رمضان هستیم.

,

وی عنوان کرد: یکی از کارهایی که می‌توان انجام داد خودنگهداری اقتصادی در رمضان است بنابراین دشمنان اگر بخواهند ما را تحریم کنند ما فرزند شعب ابی طالب و انقلاب هستیم و از سخنان امام (ره) و پیغمبر (ص) ایستادگی را می‌آموزیم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما به تاسی از این آموزه‌ها گرسنگی و تشنگی را تحمل می‌کنیم، اما در مقابل دشمن سر تسلیم فرود نمی‌آوریم همانطور که پیامبر (ص) در شعب ابی طالب سه سال به سر بردند، اما ایستادگی کردند و در آخر پیروز شدند.

,

حجت الاسلام احمدی گفت: اگرچه ملت را تحریم کردند، اما آنها ایستادگی کردند و در این مدت در مقابل استکبار سر تسلیم فرود نیاوردند.

,

وی افزود: عید فطر نتیجه پیروزی بر گرسنگی و محرومیت‌ها است و عید غلبه بر این تحریم‌ها پیروزی اسلام بر کفر است.

,

حجت الاسلام احمدی گفت: در هنگام سخنرانی رهبر انقلاب بر روی تابلوی پشت سر معظم له نوشته بود «سنصلی فی القدس ان شاالله» که اشاره به آینده نزدیک دارد که در قدس نماز خواهیم خواهند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: روز عید فطر پاداش یک ماه عبادت و بندگی است و آن روز که نماز را در قدس به جا آوریم عید غلبه بر این تحریم‌های ظالمانه‌ای است که علیه ما تحمیل کردند.

,

وی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه پیروزی با یاری گران خداوند است، تصریح کرد: امیدواریم این پیروزی‌ها و اعیاد پیاپی باشد زیرا مسلمانان با انجام عبادات و طاعات به حکم آیه قرآن زمین را به ارث خواهند برد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه