اخبار داغ

امام‌جمعه سرخس:

ملت ایران فتح الفتوح مواسات و همدلی را در جهان کسب کرد

ملت ایران فتح الفتوح مواسات و همدلی را در جهان کسب کرد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: جلوه‌های بسیار زیبای مواسات و همدلی اتفاق افتاد و فتح الفتوح مواسات و همدلی را در جهان ملت ایران کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز عید فطر سرخس با تأکید بر اینکه بیماری کرونا شوخی‌بردار نیست، اظهار کرد: به لطف خدای متعال وضعیت شهرستان سرخس در بیماری کرونا اکنون سفید است و باید تلاش کنیم تا این وضعیت پایدار بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام‌جمعه سرخس با تقدیر از مردم شریف شهرستان سرخس برای شرکت باشکوه در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه افزود: جلوه‌های بسیار زیبای مواسات و همدلی اتفاق افتاد و فتح الفتوح مواسات و همدلی را در جهان ملت ایران کسب کردند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برکات ماه مبارک رمضان اقامه نماز اول وقت است، بیان داشت: اگر بخواهیم به کمالات برسیم نماز را نباید سبک بشماریم.

,

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: از این نماز اول وقت، زکات می‌رویَد چون این دو به هم پیوند خوردند.

,

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه زکات پابه‌پای نماز ۲۷ بار در قرآن آمده است، خاطرنشان کرد: اعمال ما به نماز و نماز ما به زکات گره خورده است، بنابراین اگر می‌خواهیم گرفتار خشک‌سالی‌ها و بلاها نشویم باید در پرداخت زکات پیشتاز باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه