اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

مدعیان اداره دنیا در مدیریت بیماری کرونا شکست خوردند/ آزاد سازی خرمشهر روز اقتدار در تاریخ انقلاب اسلامی است

مدعیان اداره دنیا در مدیریت بیماری کرونا شکست خوردند/ آزاد سازی خرمشهر روز اقتدار در تاریخ انقلاب اسلامی است
آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقابله و مهار بیماری کرونا سربلند بیرون آمد گفت: در مقابل مدعیان حقوق بشر که ادعای اداره دنیا را داشتند در مدیریت بیماری کرونا شکست خورده و ناتوان ماندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله خاتمی امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بیماری کرونا سربلند بیرون آمد اظهار کرد: آنهایی که ادعای اداره دنیا را داشتند و مدعی حقوق بشر بودند در مدیریت انسانی و درمانی و هم در مدیریت اخلاقی شکست خوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ایران سرافزاز با توسل و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سیره نبوی و علوی از این امتحان توانستند با همبستگی و فداکاری سربلند بیرون بیایند.

,

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه نیروهای بهداشتی و درمانی٬ نظامی و انتظامی و امنیتی٬ خیرین و نیکوکاران همه و همه در صحنه مقابله با بیماری بودند افزود: ملت ایران نیز با همکاری بیش از پیش توانستند به خوبی از عهده شکست این بیماری برآیند.

,

وی با اشاره به سوم خرداد ماه مصادف با سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد: همه هشت دفاع مقدس عزت و اقتدار بود و در این هشت سال برجسته فراز‌هایی وجود داشت که برجسته‌ترین آنها فتح خرمشهر که 19 ماه در اسارت دشمن بود.

,

خاتمی بیان کرد: کسی باور نمی‌کرد ایران بتواند دوباره خرمشهر را آزاد کند در حالی که به حول و قوه الهی رزمندگان کشور ما توانستند به صورت سازماندهی شده وارد میدان شوند و خرمشهر را از دست دشمن آزاد کنند.

,

وی با تاکید براینکه رزمندگان اسلام توانستند در عملیات خرمشهر 19 هزار نفر از نیروهای دشمن را به اسارت بگیرند افرود: 16 هزار نفر از نیروهای دشمن نیز در عملیات آزاد سازی خرمشهر کشته شدند و غنائم زیاد جنگی هم به دست رزمندگان اسلام افتاد.

,

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه 5 گردان از نیروهای داوطلب و بسیجی سپاه پاسداران زنجان نیز در عملیات غرور آفرین آزاد سازی خرمشهر شرکت داشتند عنوان کرد: بیش از 280 نفر در این عملیات جانباز شده و بیش از 150 نفر نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,

وی در ادامه با تاکید بر آزاد سازی روز قدس بیان کرد: امام راحل فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و انشاالله با همت جبهه مقاومت و با یاری خداوند سوریه٬ عراق٬ یمن هم آزاد شده و خون شهیدان مقاومت و خون سردار سرافراز جبهه مقاومت شهید والامقام سلیمانی باعث خواهد شد که قدس عزیز نیز آزاد شود.

,

خاتمی عنوان کرد: جوانان نسل امروز همان سرودی را که برای شهید جهان آرا خواندند که "ممد نبودی که ببینی خرمشهر آزاد شد" را برای شهید سلیمانی و همرزمش ابومهندس خواهند خواند جایت خالی است که ببینی قدس شریف آزاد شد.

,

وی در پایان با تاکید براینکه مردم زنجان در مقابله با بیماری کرونا همکاری بسیار خوبی را داشتند و بعد از این نیز این همکاری را خواهند داشت تا ریشه بیماری به صورت کامل از جامعه ما کنده شود افزود: به دلیل رعایت بهداشت و همکاری خوب مردم زنجان تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در این استان نسبت به خیلی از استانها کمتر بود و مردم در این ایام به یاری هم شتافتند و در کمک مومنانه نیز بسیار خوب عمل کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه