اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود دچار مشکل می‌شویم/بستری 262 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشود دچار مشکل می‌شویم/بستری 262 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران
عباس موسوی گفت: شاهد ورود مسافران زیادی به استان هستیم و در صورت عدم رعایت فاصله گذاری در دو یا سه هفته بعد دچار مشکل می‌شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس موسوی در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: در صورت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام تعطیلات با افزایش مبتلایان مبتلایان روبرو می‌شویم و باید با حساسیت بیشتری دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و طرح فاصله گذاری در همه اماکن مدیریت شود.

وی بیان کرد: با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی بسوی غلبه بر این ویروس حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی مانند فاصله گرفتن حداقل یک تا دو متری از افراد، پرهیز از ازدحام، نداشتن تماس فیزیکی غیرضروری با دیگران و سایر موارد پروتکل فاصله گذاری اجتماعی به‌عنوان اقدامات مهم و الزامی در راستای ایمنی افراد و حفظ سلامت جامعه ، رعایت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,

این مسئول ادامه داد: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا همچنان باید پروتکلهای بهداشتی و فاصله ایمن با افراد را رعایت کرده و از سفر درون شهری غیر ضرور و برون شهری ،حضور در اجتماعات و همچنین حضور در طبیعت و اماکن شلوغ تفریحی ساحلی و جنگلی و پارک ها پرهیز شود.

,

موسوی گفت: شاهد ورود مسافران زیادی به استان هستیم و امیدواریم فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود؛ چون در صورت عدم رعایت فاصله گذاری در دو یا سه هفته بعد دچار مشکل می‌شویم.

,

وی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 63 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ظرف همین مدت تعداد 74 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی تصریح کرد: هم اکنون 262 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه