اخبار داغ

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم:

فراکسیون جوان، مهارت و اشتغال در مجلس تشکیل می شود/ مجلس یازدهم می‌تواند محور تحول در اشتغال و کاهش بیکاری باشد

فراکسیون جوان، مهارت و اشتغال در مجلس تشکیل می شود/ مجلس یازدهم می‌تواند محور تحول در اشتغال و کاهش بیکاری باشد
مهدی عیسی زاده گفت: مجلس یازدهم شورای اسلامی می‌تواند محور تحول اشتغال جوانان و کاهش شاخص بیکاری در جامعه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مهدی عیسی زاده منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم امروز در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با وی در میاندوآب، گفت: حرفه آموزی سیستماتیک با محوریت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای باید در سر لوحه کار دولت و نظام آموزش کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز,

وی با اشاره به جلسه‌ مشترک برگزار شده با وزیر  تعاو‌ن،کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: توانمندسازی جوانان با استفاده از حرفه آموزی یکی از راهکارهای تعدیل ابر چالش بیکاری است.

,

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم به نقش سازمان فنی و حرفه‌ای در کشور اشاره واظهار کرد: باید به صورت جدی در مجلس یازدهم سهم سازمان فنی و حرفه‌ای از بودجه کشور  بررسی و اصلاح شود.

,

عیسی زاده در ادامه از تلاش برای تشکیل فراکسیون جوان،مهارت و اشتغال در مجلس یازدهم خبر داد و تصریح کرد: این فراکسیون با پیشنهاد و تلاش وی در حال شکل‌گیری است.

,

وی افزود: مجلس یازدهم شورای اسلامی می‌تواند محور تحول اشتغال جوانان و کاهش شاخص بیکاری در جامعه باشد.

,

محمدسلیم عباسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد کیفی نظام مهارت آموزی استان در سال ۹۸ ‌و اثرات آن بر اشتغال مولد و پایدار، توجه به سیستم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را تقویت موتور محرکه جهش تولید و لبیک گویی عملیاتی به فرمان مقام معظم رهبری در سال جهش تولید عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه