اخبار داغ

سخنگوی حزب ندای ایرانیان:

ورود نفتکش‌ها به ونزوئلا ثابت کرد می‌توان مقابل آمریکا ایستاد

ورود نفتکش‌ها به ونزوئلا ثابت کرد می‌توان مقابل آمریکا ایستاد
سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت:با وجود گردنکشی و قلدری آمریکایی ها ما با پرچم خودمان به سواحل ونزوئلا رسیدیم و این نشان می دهد که هژمونی امریکا در منطقه و جهان شکسته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهاب الدین طباطبایی سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره پیام رسیدن نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا گفت: این نفتکش‌ها حامل بنزین هستند و خبری از نفت نیست، این یعنی کشور در حال عبور از خام فروشی به سمت فرآوری نفت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با وجود گردنکشی و قلدری آمریکایی‌ها ما با پرچم خودمان به سواحل ونزوئلا رسیدیم. قبل از این در بسیاری از موارد با پرچم کشورهای دیگر صادرات نفتی داشتیم، اما امروز رسماً با پرچم خودمان وارد آمریکای لاتین شدیم.

,

وی همچنین گفت: این اقدام هم یک پیام داخلی دارد و هم یک پیام برای کشورهایی که فکر می‌کنند باید به تمام خواسته‌های آمریکا تن بدهند.

,

طباطبایی با اشاره به اینکه این اقدام ثابت کرد که می‌توان در مقابل امریکا ایستاد، تاکید کرد: به نظر من این یک افتخار ملی است که نشان می‌دهد هژمونی امریکا در منطقه و جهان شکستنی است و در شرایط امروز باعث ترمیم غرور ملی در داخل کشور نیز می‌شود.

,

سخنگوی حزب ندای ایرانیان در ادامه تصریح کرد: حرکت اخیر نشان داد که لازم است توان دیپلماتیک خود را ضمن مذاکره با اروپا در سایر کشورهای منطقه و جهان نیز به کار بگیریم. ظرفیت‌های بین المللی گسترده ای وجود دارد که همه آنها قابل اعتنا و قابل استفاده است.

,

وی افزود: البته لازم است که در داخل یک اجماعی بر سر این موضوع به وجود بیاید تا بتوانیم به سراغ مواردی از این دست برویم. با این حال آنچه امروز ضروری‌تر است انسجام داخلی بر سر واقعیت‌های بین المللی است.

,

وی در پایان ضمن ابراز تأسف از حوادث اخیر در خوزستان گفت: تأسف بار است که با بی تدبیری و بی توجهی به حداقلی ترین خواسته‌های مردم، دستاوردهای غرورآفرین بین المللی تحت الشعاع چنین بی کفایتی‌های داخلی قرار گیرد.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه