اخبار داغ

مدیر میراث فرهنگی رشتخوار خبر داد؛

کشف دو شی تاریخی در رشتخوار

کشف دو شی تاریخی در رشتخوار
کاظم کامیاب مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشتخوار از ڪشف دو شی تاریخی از منزل یک متهم دارای پرونده قضایی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم کامیاب مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ با اشاره به کشف دو شی تاریخی در این شهرستان، گفت: این  دو شی تاریخی توسط پلیس آگاهی شهرستان رشتخوار از منزل متهمی که پرونده قضایی داشت، کشف گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


کامیاب افزود: طبق هماهنگی و تعامل انجام شده با همکاران نیروی انتظامی شهرستان این اشیاء که شامل یک عدد پیه سوز و یک عدد ظرف فلزی می باشد، جهت کارشناسی به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشتخوار تحویل گردید.

وی در ادامه افزود: این اشیاء جهت آسیب شناسی، آفت زدایی، پاڪسازی، مرمت و ڪارشناسی به اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان ارسال گردید و پرونده این متهم جهت سیر مراحل قضایی تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشتخوار تصریح کرد: « طی پیگیرهای لازم اشیاء تاریخی کشف شده پس از اقدامات مرمتی در خانه موزه قرائی رشتخوار به نمایش گذاشته می شود.»

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه