اخبار داغ

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

پلیس الفبای امنیت هر کشوری است

پلیس الفبای امنیت هر کشوری است
مصطفی طاهری،منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم نیروی انتظامی عمق کینه آمریکا را نسبت به جمهوری اسلامی و مردم ایران نشان می‌دهد چرا که پلیس الفبای امنیت هر کشوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دشمنی آمریکا با مردم ایران از دیرباز بوده است و تلاش کرده است تا به شکل‌های مختلف این دشمنی را ثابت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه تحریم‌ها جزو لاینفک دشمنی آمریکا علیه مردم ایران محسوب می‌شود، افزود: طی 40 سال گذشته تحریم‌های مختلفی از سوی آمریکا بر علیه ایران تحمیل شده است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: تحریم شخصیت‌ها، مسئولان سیاسی اقتصادی، امنیتی و نهادها از برنامه های آمریکا علیه نظام اسلامی بوده است و امروز هم در تحریم نیروی انتظامی این عداوت و دشمنی آشکار شد.
,
 
,
منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا تاثیری در اراده ملت ایران ندارد، افزود: تحریم نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده امنیت مردم، عمق کینه و دشمنی آمریکا را نسبت به نظام اسلامی نشان می‌دهد.
,
 
,
طاهری بیان داشت: پلیس الفبای امنیت هر کشوری است و تحریم آن اثری در کار نیروهای انتظامی و پلیس نخواهد داشت.
,
 
,
وی گفت: آمریکا همواره در حال توطئه چینی علیه نظام اسلامی و این بار هم دشمنی خود را با تحریم پلیس به عنوان تامین کننده امنیت هر کشوری، نشان داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه