اخبار داغ

قهرمان کیک بوکسینگ آسیایی و جهانی سیستان و بلوچستان:

کارآمدی ناجا تنها دلیل تحریم فرماندهان نیروی انتظامی توسط آمریکا/ امنیت اروپا مدیون اقتدار ایران است

کارآمدی ناجا تنها دلیل تحریم فرماندهان نیروی انتظامی توسط آمریکا/ امنیت اروپا مدیون اقتدار ایران است
عباس شیبک گفت: کارآمدی ناجا تنها دلیل تحریم فرماندهان نیروی انتظامی توسط آمریکای جنایتکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک، یکی از قهرمانان کیک بوکسینگ آسیایی و جهانی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال راهی برای ضربه زدن و پیشگیری از رشد ایران اسلامی در بخش های مختلف بوده که تحریم یکی از آنها است، اخیرا نیز اقدام به تحریم فرماندهان نیروی انتظامی کرده که این نشان از کارآمد بودن این نیروی مقتدر نظامی دارد که باعث خشم دشمنان شده است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور و منطقه است، فعالیت کارآمد این ارگان نظامی باعث شده تا آمریکا که چشم دیدن امنیت در منطقه را ندارد چنین تصمیم بچگانه ای گرفته و به نوعی جلوی این امینت را به هر طریقی بگیرد.

این قهرمان کیک بوکسینگ آسیایی و جهانی ادامه داد: ولایت مداری و جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی باعث شده نقشه های شوم آمریکا برای ضربه زدن به امنیت نه تنها در سطح کشور بلکه منطقه و جهان نقش برآب شود، از سوی دیگر استکبار جهانی علیرغم تشکیل فرزندان نامشروع در قالب گروهک های تروریستی و یا راه اندازی کاروان های مواد مخدر و صرف هزینه های میلیاردی برای ضربه زدن به ایران باز هم با اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی ضربات سنگینی متحمل شوند که این شکست های پی در پی باعث خشم آنان از این نیروهای مقتدر شده است.

وی افزود: تجریه نشان داده تحریم باعث پیشرفت بیشتر در بخش های مختلف کشور می شود، هم اکنون نیز با تحریم ناجا قطعا شاهد افزایش امنیت بیشتر در منطقه خواهیم بود.

شیبک تحریم ناجا توسط آمریکا را نشانه کارآمدبودن نیروی انتظامی دانست و گفت: استکبار جهانی نمی تواند با تحریم مانع امنیت پایدار در کشور و منطقه شود و ناکارآمدی خود را کارآمد جلوه دهد.

با بیان اینکه آمریکا یک غده سرطانی است، خاطر نشان کرد: آمریکا باید به جای تحریم کشور ها در بخش های مختلف، اخلاق بد خود را اصلاح کند و بداند هم اکنون نه تنها امنیت کشور با مقابله با گروهک های تروریستی و کاروان های قاچاق مواد مخدر توسط نیروهای انتظامی تامین است بلکه با این اقدام، امنیت اروپا و برخی از کشورهای دنیا نیز توسط کشور ایران تامین می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه