اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ذات مردمی بودن نیروی انتظامی تحریم‌های امریکا را شکست می‌دهد/ وجود رابطه دو سویه و دوستانه بین پلیس و مردم

ذات مردمی بودن نیروی انتظامی تحریم‌های امریکا را شکست می‌دهد/ وجود رابطه دو سویه و دوستانه بین پلیس و مردم
لطف الله سیاهکلی مرادی، نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: باتوجه به اینکه ذات نیروی انتظامی، مردمی بوده و ارتباط تنگاتنگ و دوستانه‌ای با مردم دارد امریکا در تحریم پلیس شکست می‌خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لطف الله سیاهکلی مرادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انتظامی در جامعه اظهار کرد: نیروی انتظامی سال‌هاست که از روحیه خدمت به مردم برخوردار بوده و رابطه نزدیکی با آن‌ها دارند، مردم نیز پلیس را خادم خود می‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,

وی ادامه داد: پلیس با انواع خدمات نظم و امنیت را در جامعه فراهم کرده و از حقوق افرادی که ممکن است از جانب قانون شکنان و سایر موارد، مورد صدمه واقع شوند دفاع می‌کند.

,

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تاکید کرد: درواقع امروز رویکرد نیروی انتظامی خدمت محوری و مردمی است و از این رو امریکا و دشمنان ما نمی‌توانند به نیروی انتظامی انگ زده و خوی خشونت را به آن نسبت دهند؛ اگر می‌توانستند تاکنون مواردی مبنی بر خشونت پیدا کنند آن را با بزرگ نمایی به نمایش می‌دادند.

,

وی ادامه داد: نیروی انتظامی خدمت محوری تمام عیار با منش اسلامی و برادرانه است و این سبک تا رسیدن به شکل تام و تمام آن ادامه خواهد داشت.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: پلیس درون مرز، شهرها و مناطق مختلف حافظ امنیت است، البته سایر نیروهای امنیتی نیز دارای نقش هستند اما نیروی انتظامی در میان میدان بوده و مردم رفتار و کردار آن‌ها که ظاهر و عیان است را می‌بینند، از این رو به طور قطع رفتار پلیس در سبک زندگی مردم و جامعه تاثیرگذار است.

,

وی افزود: اکنون پلیس با تجربه‌ی چند دهه گذشته، منش اسلامی و خوی برادرانه، یکی از نیروهای انتظامی در سطح دنیا است که در چارچوب مباحث اسلامی و حقوق بشر واقعی قدم برداشته است.

,

مردم یاور نیروی انتظامی در تامین امنیت هستند
سیاهکلی مرادی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه امریکا در قبال نیروی انتظامی گفت: ما خوی استکباری امریکا و همراهانش را در مقاطع مختلف و همچنین دفاع آن از کشورهایی همچون اسرائیل و سایر مواردی که بویی از حقوق بشر و مسائل مدنی نبرده و حتی کودک‌کش هستند را شاهد بودیم و این تحریم‌ها منحصر به زمان خاصی نیست.

, مردم یاور نیروی انتظامی در تامین امنیت هستند,
,

وی ادامه داد: در هر صورت تحریم‌ها بی تاثیر نیست اما نیروی انتظامی به راحتی از آن عبور می‌کند، زیرا امکانات و تجهیزات آن مردمی بوده و وابستگی به غرب ندارد، درواقع هدف از این تحریم‌ها نشان دادن نیروی انتظامی به‌عنوان نهادی خشن بود، اما باتوجه به ذات نیروی انتظامی قطعا در این هدف شکست می‌خورند.

,

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس توضیح داد: نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگ و دوستانه‌ای با مردم دارد و می‌توان گفت به نحوی امنیت خود را از مردم می‌گیرد و اگر آن‌ها نباشند نقش امنیتی و حفاظتی به این زیبایی ایفا نمی‌شد، شهروندان ما همواره در صحنه بوده و خود را یاور پلیس می‌دانند و حتی راهکارها و نظراتشان را به آن ارائه می‌دهند.

,

وی ادامه داد: امریکا در تلاش است تا این رابطه مردم و پلیس را بر هم بزند و نیروی انتظامی را در دید عمومی سرکوب‌گر تعریف کند اما از محقق نشدن این هدف ناراحت است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: درواقع مردم در تامین نظم و انضباط و حل مسائل نقش اصلی را دارا هستند و نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی نقش مکمل را دارند، اگر مردم با نگاه اسلامی و برادرانه به طور داوطلب و با ریش سفیدی مشکلات را برطرف کنند کار به نیروی انتظامی ختم نمی‌شود.

,

وی افزود: رصد مسائل به طور کامل و جزئی اقدامی پیچیده و سخت است که بدون همکاری نزدیک مردم امکان پذیر نیست، از این رو و باتوجه به توطئه‌های دشمن، مردم باید هوشیاتر و دقیق‌تر از پیش بوده و اعتماد به پلیس را تقویت کنند و بدانند نیروی انتظامی خالصانه و منصفانه امور مختلف را پیگیری می‌کنند.

,

سیاهکلی مرادی در پایان گفت: از نیروی انتظامی به دلیل اینکه علی رغم مشکلات موجود در تامین امنیت خالصانه فعالیت دارند تشکر می‌کنم؛ زیرا اگر در تمام ساعات شبانه روز امنیت و آرامش داریم نتیجه تلاش این نهاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه