اخبار داغ

عضو هیئت اجرایی فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم؛

چهارشنبه انتخاب رئیس مجلس به رأی گذاشته می شود/ رئیس مجلس، رئیس فراکسیون نمی شود

چهارشنبه انتخاب رئیس مجلس به رأی گذاشته می شود/ رئیس مجلس، رئیس فراکسیون نمی شود
عضو هیئت اجرایی فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم نحوه انتخاب رئیس این فراکسیون را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اسماعیلی عضو شورای اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم درباره جمع بندی نهایی این فراکسیون درباره انتخاب اعضای هیئت رئیسه قوه مقننه، گفت: در چند روز گذشته کاندیداهای رئیس و نواب رئیس در جلسه فراکسیون حاضر شدند و برنامه های خود را ارائه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه پس از انصراف سید شمس الدین حسینی و نیکزاد از پست ریاست مجلس تاکنون محمد باقر قالیباف و محمدرضا حاجی بابایی و فریدون عباسی برای پست ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده اند، ادامه داد: قرار است روز چهارشنبه 7 خرداد و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه پارلمان جلسه فراکسیون با حضور تمامی اعضا تشکیل و درباره ریاست و نواب رئیس مجلس تصمیم گیری نهایی انجام شود.

,

منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم درباره انتخاب رئیس فراکسیون اکثریت مجلس، اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت اجرایی فراکسیون، قرار بر این شده است تا در اساسنامه فراکسیون آورده شود،  فردی که رئیس مجلس می شود دیگر نمی تواند رئیس فراکسیون باشد.

,

عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی درباره زمان انتخاب رئیس فراکسیون، تصریح کرد: پس از انتخاب رئیس مجلس و نواب آن قرار است که مجمع عمومی فراکسیون برگزار شود و در آن جلسه رئیس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون با رای اعضا مشخص شود و قرار است تا انتخاب اعضای هیئت رئیسه فراکسیون هیئت اجرایی کارهای فراکسیون را انجام دهد.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه