اخبار داغ

معاون امور اجتماعی بهزیستی

درخواست بهزیستی از وزارت بهداشت برای بازگشایی

درخواست بهزیستی از وزارت بهداشت برای بازگشایی
معاون امور اجتماعی بهزیستی گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مهدهای کودک و ادامه دار بودن آن شرایط را برای اداره مهدها سخت کرده است و بسیاری از مهدها در آستانه تعطیلی همیشگی قرار دارند و از وزارت بهداشت درخواست می‌شود با بازگشایی مهدها موافقت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله مسعودی فرید با اشاره به پروتکل بهداشتی سازمان بهزیستی کشور مبنی بر بازگشایی مهدهای کودک اظهار کرد: امیدواریم وزارت بهداشت بر اساس چارچوب ارائه شده از سوی بهزیستی موافقت کند چراکه بسیاری از مهدهای کودک در شرایط بحرانی و در مرز تعطیلی همیشگی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: پروتکلی که از سوی سازمان بهزیستی تهیه شده است بسیار منطقی و قابل دفاع است و براساس آن مهدهای کودک موطف به پذیرش کودکان در مهدهای کودک هستند چرا که عدم حضور کودکان در مهدهای کودک هم اکنون برای مادرانی که شاغل هستند دردسرساز شده است.

,

مسعودی فرید گفت: در صورتی که وزارت بهداشت با پروتکل مهدهای کودک موافقت کند فرآیند فاصله گذاری در مهدهای کودک انجام می‌شود، همچنین تعداد پذیرش کودکان در مهدهای کودک به حداقل می‌رسد و در واقع یک روز در میان کودکان در مهدهای کودک حضور پیدا می‌کنند.

,

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و با توجه به اینکه بسیاری از ساختمان‌های مهدهای کودک اجاره‌ای است شرایط سختی برای موسسان و صاحبان مهدهای کودک رقم خورده است و ادامه این شرایط وضعیت را برای آنها بدتر کرده است و مهدهای کودک در آستانه تعطیلی قرار دارند که امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت شرایط بازگشایی مهدها براساس پروتکل‌های تهیه شده فراهم شود.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه