اخبار داغ

منتخب مردم ترشیز در مجلس:

مجلس باید قوانین کمتری تصویب کند ولی نظارت بیشتری داشته باشد

مجلس باید قوانین کمتری تصویب کند ولی نظارت بیشتری داشته باشد
حجت الاسلام جواد نیک بین گفت: مجلس شورای اسلامی هر چقدر قانون کمتری تصویب کند مطمئناً مدیر بهتر می تواند خدمت رسانی داشته باشد ولی باید نظارت را بیشتر کند تا موفق باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، منتخب مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که در مجلس یازدهم نباید قانون جدیدی تصویب شود و باید به دنبال حذف قوانین مزاحم که بسیار زیاد هستند باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اگر از ابتدای انقلاب قانون هایی که تصویب شده است را بررسی کنیم مطمئناً چندین جلد کتاب می شود، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی هر چقدر قانون کمتری تصویب کند مطمئناً مدیر بهتر می تواند خدمت رسانی داشته باشد ولی باید نظارت را بیشتر کند تا موفق باشد.

,

منتخب مردم ترشیز با تاکید بر اینکه افرادی در دولت هستند که فقط حقوق می گیرند و کار خاصی را انجام نمی دهند، تصریح کرد: کرونا در این ایام نشان داد که با 30 درصد ظرفیت کارمندان ادارات می شود کار مردم را انجام داد و بودجه جاری کشور که صرف حقوق می شود را در قسمت زیرساخت ها هزینه کرد.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: خبرنگاران و نشریه ها اگر به این هستند که ترشیز از سیاسی کاری نجات پیدا کند و سمت شایسته سالاری حرکت کند خبر را همانطور که هست را کار کنید و به نفع خود یا به ضرر دیگران منتشر نکنید.

,

نیک بین عنوان کرد: نشریه ها و خبرنگاران و در کل رسانه زبان مردم، درخواست مردم و جو حاکم بر اجتماع است و خواهش دارم که رسانه ها بدون غرض خواسته ها را بیان کنند.

,

وی در پایان با بیان اینکه در دوران مسئولیتم در کسوت نمایندگی مجلس، سفارش هیچکس را نخواهم کرد، افزود: امور و دغدغه های مردم را به عنوان یک وظیفه پیگیری میکنم، اما در خصوص آن وعده و قول اجرایی نمی دهم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه