اخبار داغ

حجت‌الاسلام حسینی کیا:

تحریم پلیس، حمایت از مجرمان بین‌المللی است

تحریم پلیس، حمایت از مجرمان بین‌المللی است
حجت‌الاسلام حسینی کیا تحریم پلیس را حمایت از مجرمان بین‌المللی دانست و گفت: این تحریم ها نشان از اقتدار بالای نیروی انتظامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد  با انتقاد از تحریم نیروی انتظامی ایران از سوی آمریکا اظهار داشت: تمام دنیا برای پلیس احترام قائلند، زیرا پلیس امنیت شهروندان را تامین می‌کند، اما با این وجود آمریکا، پلیس ایران را تحریم کرده است.

وی افزود: پشت پرده این تحریم آن است که راه ترانزیت مواد مخدر هموار شود، در واقع اگر پلیس تحریم باشد نمی تواند تجهیزات بخرد، تبادل مالی داشته باشد و نمی‌تواند با دیگر کشورها ارتباطات اینترپل را پیگیری کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: تحریم پلیس نوعی حمایت از مجرمان بین المللی است و آمریکا می‌خواهد به شهروندان ایرانی بگوید که پلیسی که امنیت شما را تامین می کند را تحریم می‌کنیم تا در جامعه جانیان و قاتلان هر گونه که بخواهند رفتار کنند و این نوع حمایت از جانیان و قاتلان است.

حجت الاسلام حسینی کیا عنوان کرد: این موضوع حاکی از خصومت و کینه آمریکا با نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی است که شهدای زیادی را در راه تامین امنیت مردم و مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

وی افزود: آمریکا دنبال آن است که پلیس مقتدر و جان بر کف را صحنه امنیت مردم حذف کند و عملا به دنبال  براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است که یک روز سپاه، یک روز ارتش، یک روز نیروهای مسلح و یک روز نیروی انتظامی را تحریم می‌کند.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: این تحریم ها نشان از آن است که اقتدار نیروی انتظامی در حد بسیار بالایی است و البته آنها را مقاوم تر می کند و بهتر پی خواهند برد که راه آنها درست تر است.

وی افزود: در واقع این تحریم مهر تاییدی بر مسیر نیروی انتظامی است و نشان می‌دهد که دشمنان از عملکرد نیروی انتظامی عصبانی هستند.

 حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: تحریم نیروی انتظامی در راستای ناامنی جامعه و میدان دادن به افراد شرور است و حاوی این پیام است که برای حقوق شهروندی مردم ارزش قائل نیستند در حالی که پلیس مقتدر است و پایبند به احکام دین و انقلاب است.

وی افزود: مردم از این نیروهای جان بر کف حمایت می کنند تا از این تحریم ها عبور کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ر شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه