اخبار داغ

منتخب مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

تحریم ناجا توسط آمریکا از روی استیصال است

تحریم ناجا توسط آمریکا از روی استیصال است
حجت‌الاسلام حسن شجاعی، منتخب مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ناجا از سوی آمریکا از روی استیصال بوده و چنین اقداماتی نمی‌تواند مقاومت مردم و جمهوری اسلامی را بشکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا با هدف تضعیف امنیت داخلی نظام اسلامی بوده و اقدامات پر تعداد علیه نظام اسلامی در سال‌های اخیر نشانه‌ای از استیصال آمریکا در برابر اراده ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی گفت: هنگامی که کارهای بزرگی از جمله تحریم نفت ایران و جلوگیری از ورود درآمدهای نفتی به لطف خداوند متعال نتوانسته ملت ایران را به زانو در آورد، آمریکای جنایتکار با این قبیل اقدامات نمی‌تواند امنیت جمهوری اسلامی را خدشه دار کند.
,
 
,
منتخب مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی دامه داد: با چنین اقداماتی از سوی آمریکا، نیروی انتظامی مقدرتر از گذشته برای تامین امنیت کشور تلاش خواهد کرد.
,
 
,
حجت‌الاسلام شجاعی اقدام اخیر آمریکا را از روی استیصال عنوان کرد و گفت: چنین اقداماتی نمی‌تواند آسیبی به مردم ایران وارد کرده و مقاومت مردم و جمهوری اسلامی را بشکند.
,
 
,
وی گفت: افزایش تعداد فشارها بر روی جمهوری اسلامی به منظور به زانو در آوردن اراده ملت ایران انجام می‌شود و  بزرگترین آرزوی ایالات متحده و رئیس جمهور خبیث آن – ترامپ- به پای میز مذاکره کشاندن ایران است.
,
ث
,
منتخب مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هنگامی که آمریکا نتوانسته مقاومت مردم را شکسته و نظام اسلامی را به پای میز تسلیم و ذلت بکشاند، دست به چنین اقداماتی می‌زند.
,
 
,
حجت‌الاسلام شجاعی با محکوم کردن این اقدام آمریکا،گفت: سلام و درود می‌فرستم به روح پاک شهدای نیروی انتظامی و خدا قوت به همه رده‌های نیروی انتظامی می‌گویم.
,
 
,
وی افزود: نیروی انتظامی تامین امنیت را از داخل کشور تا مرزبانی برعهده داشته و قوی‌تر از گذشته در خدمت نظام، اسلام و مردم عزیز بوده و در تامین امنیت بیش از گذشته تلاش و جهاد خواهند داشت.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه