اخبار داغ

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران:

تحریم نیروی انتظامی نشان دهنده هراس آمریکا از امنیت ایران است

تحریم نیروی انتظامی نشان دهنده هراس آمریکا از امنیت ایران است
مهلا نقیب زاده گفت: معتقدم تنها دلیل آمریکا از تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ترس و واهمه آنها از امنیت کشورمان است که توسط نیروهای زحمتکش انتظامی صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهلا نقیب زاده در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا گفت: ما مردم ایران که از قشرهای مختلف جامعه هستیم نه تنها هیچ ترسی از تحریم های جدید ترامپ و دولت آمریکا نداریم بلکه خوشحال هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: آمریکا باید بداند که این گونه تحریم‌ها مانند تحریم های دیگر، هیچ خللی در عزم جدی مردم در مبارزه علیه سیاست‌های خصمانه این دولت ندارد.

,

وی بیان کرد:  تحریم های جدید علیه نیروی انتظامی کشورمان نشان می دهد که این نیرو امروز در راه درست دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کنند؛ همان گونه که شاهد هستیم این نیروی قدرتمند  جان خود را برای ایجاد امنیت و توسعه کشور در دست گرفته است و این مسئله نشان می دهد که ما در مسیر درست حرکت می کنیم.

,

نقیب زاده تصریح کرد: کاش آمریکا زمانی که جمهوری اسلامی ایران را متهم به نقض حقوق بشر و کشتار می کند، نگاهی به عملکرد و رویکرد خود می انداخت.

,

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: معتقدم تنها دلیل آمریکا از تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ترس و واهمه آنها از امنیت کشورمان است که توسط نیروهای زحمتکش انتظامی صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه