اخبار داغ

منتخب مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی؛

مالیات بر ضرب سکه، طرحی که لازم الاجرا است

مالیات بر ضرب سکه، طرحی که لازم الاجرا است
احمد راستینه منتخب مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از طرح هایی که باید اجرا شود مالیات بر ضرب سکه است به میزان سالی که سکه ضرب می خورد باید برآن مالیات وصل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد راستینه منتخب مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از طرح هایی که باید اجرا شود مالیات بر ضرب سکه است به میزان سالی که سکه ضرب می خورد باید برآن مالیات وصل کرد به گونه ای که ظرف چندین سال نگه داری سکه و طلا ارزش نگهداری نداشته باشد .

وی با اشاره به اینکه باید روی سرمایه های غیر مولد متمرکز شویم تصریح کرد:  به میزانی که بر سرمایه های غیر مولد متمرکز می شویم باید مالیات را در بخش مولد به شدت کاهش دهیم.

راستینه افزود: اگر اینها در کنار هم اتفاق نیفتد سرمایه ها از بخش غیر مولد شاید کنترل شود اما  از کشور خارج می شود.

وی عنوان کرد: باید هم زمان با کاهش مالیات بر بخش مولد مالیات را بر بخش غیر مولد رابه شدت افزایش داد و اینگونه به سرمایه گذار در بخش مولد در تولید حمایت می شود.

راستینه بیان داشت: این جزء کارهای اصلی است که باید در بخش مولد به آن پرداخت.

وی مبارزه با قاچاق کالا  را هم بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در سال های گذشته اقدامات الکترونیکی کردن سامانه های ورودی کالاها انجام شده است که باید آن را توسعه داد.

راستینه خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه با کالای قاچاق مبارزه میکنیم  باید طبق فرموده رهبر معظم انقلاب که می فرمایند اگر من جای دولت بودم کالای قاچاق را اتش میزدم که کسی جرات ان کار را نداشته باشد باید همین کار را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: تمرکز مجلس 11 باید بر روی کنترل و مهار قاچاق کالا باشد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه