اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

اقدام احمقانه آمریکا، نیروی انتظامی را در دل ملت ایران عزیزتر می‌کند/ تیر آمریکا در تحریم کشورها همیشه به سنگ خورده است

اقدام احمقانه آمریکا، نیروی انتظامی را در دل ملت ایران عزیزتر می‌کند/ تیر آمریکا در تحریم کشورها همیشه به سنگ خورده است
حجت‌الاسلام خزاعی گفت: آمریکا فکر می‌کند اگر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شخصیت های نیروی انتظامی را تحریم کند می‌تواند بین ملت و نیروی انتظامی فاصله ایجاد کند در حالی‌که این کار احمقانه آمریکا، نیروی انتظامی را در دل ملت ایران عزیزتر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌و‌گو با خاورستان، در مورد تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از طرف آمریکا، اظهار کرد: دشمنیِ آمریکا با کشور ایران دشمنیِ دیرینه‌ای است و مربوط به سال‌های اخیر نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از سال 1332 تا سال 1357 دولت قانونی ایرانی را برکنار و با مسلط کردن رژیم کودتا 25 سال در کشور حکومت کرد.
,
 
,
امام جمعه نهبندان بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تاکنون دشمنی آمریکا بیش از 4 دهه می‌شود که ادامه دارد.
,
 
,
حجت الاسلام خزاعی عنوان کرد: نمونه آشکار دشمنی آمریکا با ایران، تحریم‌ها است. تحریم‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی بکار گرفته شد و نهادها و افراد مختلفی را تحریم می‌کند.
,
 
,
وی اظهار کرد: آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و شخصیت های حقیقی و حقوقی را در کشور تحریم کرد و اخیرا نیز بحث تحریم نیروی انتظامی را به میان آورده است.
,
 
,
نیروی انتظامی مولود انقلاب اسلامی است/ میزان رضایت شهروندان در ایران از پلیس بسیار خوب و زبانزد است
, نیروی انتظامی مولود انقلاب اسلامی است/ میزان رضایت شهروندان در ایران از پلیس بسیار خوب و زبانزد است, نیروی انتظامی مولود انقلاب اسلامی است/ میزان رضایت شهروندان در ایران از پلیس بسیار خوب و زبانزد است,
 
,
امام جمعه نهبندان تصریح کرد: الحمدلله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی جایگاه خاصی در بین ملت ایران دارد و این نیروی فداکار مولود انقلاب اسلامی است. نیروی انتظامی همواره نیرویی جان برکف است و همیشه در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی بیان کرد: امروز پلیس ایران رابطه بسیار صمیمی و مهربانی با شهروندان دارد و میزان رضایت شهروندان از پلیس بسیار خوب و زبانزد است. آمریکا نمی‌خواهد که این اعتماد عمومی بین پلیس و مردم برقرار باشد لذا اقدام به تحریم نیروی انتظامی ایران کرده است.
,
 
,
وی افزود: آمریکا فکر می‌کند اگر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شخصیت های نیروی انتظامی را تحریم کند می‌تواند بین ملت و نیروی انتظامی فاصله ایجاد کند در حالی‌که این کار احمقانه آمریکا، نیروی انتظامی را در دل ملت ایران عزیزتر می‌کند.
,
 
,
آمریکا هیچ کاری از تحریم‌ها پیش نبرده است
, آمریکا هیچ کاری از تحریم‌ها پیش نبرده است, آمریکا هیچ کاری از تحریم‌ها پیش نبرده است,
 
,
امام جمعه نهبندان گفت: امروزه به وضوح مشاهده می‌کنیم که آمریکا هیچ کاری از تحریم‌ها پیش نبرده است.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی به اقدام بسیار مهم ایران در حمایت از کشور ونزوئلا اشاره کرد و افزود: کشور ونزوئلا تحریم نفتی بود اما کشور ایران طی روزهای گذشته چند کشتی حامل سوخت را به ونزوئلا ارسال کرد و آمریکا هیچ غلطی نتوانست در تحریم ایران و در تحریم کشورهای دیگر انجام دهد.
,
 
,
تیر آمریکا در تحریم کشورها به سنگ خورده است
, تیر آمریکا در تحریم کشورها به سنگ خورده است, تیر آمریکا در تحریم کشورها به سنگ خورده است,
 
,
وی تصریح کرد: تیر آمریکا در تحریم کشورهای دیگر از جمله سوریه و عراق به سنگ خورده است و خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر قله اعتلا و پیروزی ایستاده است.
,
 
,
امام جمعه نهبندان تاکید کرد: باید تمام ملت ایران، مسئولان، شخصیت‌ها و دولت‌مردان و... در مقابل این اقدام احمقانه آمریکا، دفاع جانانه‌ای از نیروی انتظامی داشته باشیم.
,
 
,
حجت‌الاسلام خزاعی با اشاره به اقدام سال گذشته آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مورد هجمه قرار دادن این نهاد ولایی و انقلابی، گفت: همان‌گونه که سال گذشته تمام مردم کشور از اقشار مختلف و مسئولان، شخصیت‌ها، دولتمردان، هنرمندان و ... شعار "من یک سپاهی هستم" را سر دادند و حمایت خود را از سپاه اعلام کردند در این مقطع زمانی نیز باید همان حمایت‌ها را از نیروی خدوم انتظامی این جان برکفان و حافظان امنیت داشته باشند تا تیر آمریکا مانند همیشه به سنگ بخورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه