اخبار داغ

منتخب مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم:

ناجا با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کند/ تحریم نیروی انتظامی نشان از موفقیت این نیروی مقدس است

ناجا با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کند/ تحریم نیروی انتظامی نشان از موفقیت این نیروی مقدس است
آصفری منتخب مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ناجا با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کند، گفت: امروز نیروی انتظامی در بحث تأمین امنیت داخلی و امنیت درون مرزها یک عملکرد بسیار موفق دارد و دشمن از این موضوع ضربه خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ با اشاره به اینکه دشمنی آمریکایی‌ها با مردم ایران این بار در تحریم نیروی خدوم انتظامی خود را نشان داد، گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم برای ایجاد امنیت تلاش های زیادی در انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

آصفری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بیش از ۴ هزار شهید را در راه ایجاد امنیت و مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اظهار کرد: این نشان از این دارد که نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی پیشتاز است.

,

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم با بیان اینکه امروز در حالی آمریکائی نیروی انتظامی را تحریم می کنند که پلیس این کشور وحشیانه ترین و خشونت بار ترین رفتارها را با مردمش دارد، گفت: تبعیض نژادی که پلیس آمریکا نسبت به مردم سیاه پوست دارد و با بی رحمانه ترین رفتارها با آنها برخورد می کند نشان از این دارد که آمریکائی ها هیچ خط قرمزی برای حقوق بشر قائل نیستند و به این مسئله توجهی نمی کنند.

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه امروز کشوری(آمریکا) نیروی مقتدر انتظامی ایران را مورد تحریم قرار می دهد که خشونت بار ترین رفتار را نسبت با مردم خود دارد، افزود: اینگونه رفتارهای آمریکائی ها در برخورد با مردم نشان بی توجهی آنها با مسئله انسانیت است.

,

آصفری با تأکید بر اینکه تحریم ناجا از سوی آمریکائی ها نشان از موفقیت این نیروی مقدس است، گفت:موفقیت های روز افزون نیروی انتظامی در مسئله مبارزه با مواد مخدر همانند خاری در چشم دشمنان است.

,

وی با اشاره به اینکه ناجا با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کند، ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در بحث تأمین امنیت داخلی و امنیت درون مرزها یک عملکرد بسیار موفق دارد و دشمن از این موضوع ضربه خورده است.

,

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم با بیان اینکه تحریم ناجا از سوی آمریکائی ها هیچ اثری در بین مردم ایران و حتی منطقه نخواهد داشت، گفت: ارتباط تنگاتنگی که بین مردم و نیروی انتظامی همواره برقرار است و قطعا آسیبی نخواهد دید.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح و مردم برای ایجاد امنیت یک اتحاد و انسجام کامل دارند، گفت: لذا رفتارهای آمریکائی‌ها برای تحریم این نیروی مقدس نه به دلیل جمهوری اسلامی بلکه به دلیل مخالفت آنها با امنیت مردم و خدشه به حقوق شهروندی آنها است.

,

آصفری با بیان اینکه هر زمانی که آمریکائی ها هر نهاد و مجموعه هایی از داخل کشور را تحریم کرده اند نشان از این داشته که آن نهاد در راستای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی موفق عمل کرده، گفت: قطعا نیروی انتظامی بعد از تحریم همچنان بر روی حرکت خود ثابت قدم خواهند ماند.

,

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: مقابله با اقدامات ضد امنیتی آمریکائی در ایران از مهمترین دلایل تحریم آمریکائی ها است که قطعا نیروی انتظامی این حرکت خود را با قوت تر از گذشته دنبال خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه