اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

تحریم ناجا از سوی آمریکا اقدامی تکراری و بی‌اثر است/ موفقیت نیروی انتظامی در برخورد با مزدوران آمریکایی

تحریم ناجا از سوی آمریکا اقدامی تکراری و بی‌اثر است/ موفقیت نیروی انتظامی در برخورد با مزدوران آمریکایی
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: تحریم آمریکا یک اقدامی تکراری و بی‌اثر است و رشد ما از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد. این امر نشان‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل به‌خوبی عمل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا اظهار کرد: این امر نشان‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل بسیار خوب عمل کرده است.
 
وی به اقتدار پلیس فتا نیروی انتظامی در برخورد با جرائم سایبری و فضای مجازی تأکید و عنوان کرد: تحریم آمریکا یک اقدامی تکراری و بی‌اثر است و رشد ما از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد و این تحریم‌ها، فرصت‌های شگرفی در خودکفایی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه تحریم نهاد نظامی و دفاعی ایران با اهداف خاصی صورت می‌گیرد اظهار کرد: قدرت و بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران منجر به افزایش امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای شده است و این موضوع برای دشمنان به‌ویژه آمریکا خوشایند نیست و از این بابت هرچند گاهی باهدف کاهش امنیت، نهادهای انقلابی و نظامی و دفاعی ما را تحریم می‌کند که البته تاکنون نه‌تنها منجر به کاهش امنیت نشد بلکه مورد انسجام بیشتر و افزایش امنیت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,

وی با بیان اینکه پلیس همواره از انتظارات به‌حق مردم دفاع کرده، گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی در عین داشتن رافت اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و امنیتی کم نظیر را ایجاد کرده است.

,

محمدی لائینی دو نعمت سلامت و امنیت از نعمت‌های بزرگ نام برده شده‌اند که موضوع ایجاد امنیت به خوبی توسط کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس حاصل شده است.

,

وی امنیت را یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این دستاورد مهم با تلاش شبانه روزی و مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی حاصل شده است.

,

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا در دوره های مختلف برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را با چالش مواجه و به اهداف خود برسند، اما با تدبیر کم نظیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.

,

تنتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه