اخبار داغ

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان خبر داد؛

آغاز کلاس‌های عملی دانشگاه علمی کاربردی از 17 خردادماه در زنجان

آغاز کلاس‌های عملی دانشگاه علمی کاربردی از 17 خردادماه در زنجان
مرتضی واحد پور رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان گفت: قصد داریم از 17 خرداد هم‌زمان با بازگشایی دانشگاه‌ها تدریس دروس عملی، کاربنی و کارورزی را آغاز کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی واحد پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشخص شدن بازه زمانی امتحانات دانشگاه‌های علمی و کاربردی، اظهار کرد: امتحانات دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان از مردادماه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ابراز کرد: زمان‌بندی اجرایی و برگزاری امتحانات دانشگاه علمی و کاربردی فعلاً به‌صورت کامل و به‌صورت اجرایی مشخص نشده است.

,

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به دروس عملی، کاربینی و کارورزی، تصریح کرد: دروس عملی، کاربنینی و کارورزی قصد داریم از 17 خرداد همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها تدریس دروس عملی، کاربنی و کارورزی را آغاز کنیم تا عقب‌افتادگی‌های دروس عملی را جبران شود.

,

وی با بیان اینکه در دانشگاه‌های مختلف برای اجرای دروس عملی نظرات متفاوتی وجد دارد، عنوان کرد: برخی از دانشگاه‌ها به دنبال برگزاری دروس عملی در بستر فضای مجازی هستند ولی ما مایل هستیم کلاس‌ها را به‌صورت حضوری برگزار کنیم.

,

واحد پور با بیان اینکه در خصوص نحوه برگزاری امتحانات به‌صورت سراسری تصمیماتی اخذ نشده است، افزود: احتمال برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه