اخبار داغ

سردار تنگسیری:

کالا و شناور قاچاقچیان را در دریا به آتش می‌کشیم

کالا و شناور قاچاقچیان را در دریا به آتش می‌کشیم
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به قاچاقچیان کالا و سوخت که نظام اقتصادی کشور را به چالش می‌کشند، هشدار می‌دهیم که در صورت تداوم این راه، شناورهای‌ حامل قاچاق را با خارج کردن خدمه آن به آتش می‌کشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا تنگسیری در بازدید از کشفیات یگان‌های دریایی سپاه در روزهای اخیر در پیرامون جزیره قشم در خلیج فارس اظهار کرد: قاچاقچیان با وارد کردن کالاهایی که نمونه داخلی آنها در کشور در حال تولید است، به نظام اقتصادی کشور ضربه وارد کرده و موجب تعطیلی کارخانجات ما و واحدهای تولیدی داخلی می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: برای ما قابل قبول نیست که جوانان ما از ناحیه قاچاق بیکار شوند و ارز کشور برای قاچاق کالا از کشور خارج شود.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر این که پیام ما به قاچاقچیان آن است که با آنها شوخی نداریم و مبارزه ما در این زمینه جدی‌تر از هر زمان دیگری است، افزود: قاچاقچان اگر مجددا بخواهند دست به قاچاق بزنند، خدمه شناورها را بیرون می‌کشیم و شناورهای آنان را با کل کالاهایشان در دریا آتش خواهیم زد.

,

سردار تنگسیری با اشاره به حمایت برخی از مسؤولان کشورهای همسایه از قاچاق کالا به کشورمان، تصریح کرد: مبارزه با صید ترال، مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با قاچاق سوخت را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی دریایی سپاه با جدیت پیگیری خواهیم کرد و دشمنانی یک مبارزه سیاسی و اقتصادی را با موضوع قاچاق با ما شروع کرده‌اند، بدانند عزم ما در برخورد با قاچاق جزم است و اجازه نخواهیم داد که قاچاق، ریشه‌های اقتصاد کشور را مورد ضربه قرار دهد.

,

با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم دریایی این نیرو، کشفیات یگان‌های دریایی سپاه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا که بسیاری از آنها از کالاهای غیرمجاز بودند، به آتش کشیده شد.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه