اخبار داغ

از سوی شهرداری رفسنجان؛

دومین جشنواره عکس دختران و بانوان برپا می شود

دومین جشنواره عکس دختران و بانوان برپا می شود
محمدرضا عظیمی زاده در گفتگو با خبرنگاران از برپایی دومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار رفسنجان با بیان اینکه بخشی از خدمات شهرداری ها به مردم انجام برنامه ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی می باشد، اظهار کرد: جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری می تواند نقش مهمی در مشارکت و همراهی شهروندان با مدیریت شهری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه دومین دوره جشنواره عکس دختران در آستانه میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) برپا می شود، گفت: خوشبختانه سال گذشته استقبال بسیار خوبی از این رویداد فرهنگی اجتماعی شد و خاطره خوشی از جشنواره در اذهان و عموم شهروندان به جای ماند.
,
 
,
مهندس عظیمی زاده با اشاره به اینکه رویدادهای فرهنگی و هنری منجر به کشف و شکوفایی استعدادهای جدید و نو خواهد شد، افزود: امیدواریم این دوره از جشنواره نیز همچون گذشته با کیفیت و اقبال عمومی مواجه گردد و بتوانیم در جلب مشارکت حداکثری بانوان و دختران که بخش مهمی از جامعه را تشکیل می دهند، موفق عمل کنیم.
,
 
,
لازم به توضیح است که دومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی و فرهنگسرای رسانه شهرداری از اول خرداد تا ششم تیر ماه برگزار می شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه