اخبار داغ

امام جمعه بانه:

نیروی انتظامی نماد امنیت کشور است /تحریم آمریکا علیه ناجا نشان‌گر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم

نیروی انتظامی نماد امنیت کشور است /تحریم آمریکا علیه ناجا نشان‌گر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم
امام جمعه بانه با بیان اینکه نیروی انتظامی نماد امنیت کشور است گفت: تحریم آمریکا علیه ناجا نشانگر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار کردتودی با تاکید بر اینکه استکبار همواره در طول تاریخ مانع عزت و بزرگی جمهوری اسلامی ایران است افزود: امروز دشمن از تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران استفاده کرده و با تحریم نهادها و فرماندهان خدوم وحدت و همدلی بین مردم و آنها را آماج قرار داده که ملت ایران با هوشیاری و با دشمن شناسی همانند همیشه به فرموده مقام معظم رهبری با سربلندی از این سختی‌ها عبور خواهند کرد و عزم مردم برای مبارزه با سیاست خصمانه استکبار بیشتر و مقاومت ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,
 وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی و هرج و مرج جان فشانی‌ میکند افزود: مبارزه با سوداگران مرگ، درگیری با سارقان و کشف و ضبط مواد مخدر واز طلاق، هم پاشیدگی خانواده‌ها جلوگیری می‌کند ،امنیت و انضباط اجتماعی، امنیت ادارات در گرو فعالیت پلیس قدرتمند و مقتدر قانونمدار است.
,
 
,
ماموستا خدایی در ادامه اضافه کرد: نمونه آشکار دشمنی آمریکا با ایران تحریم ها است ، تحریم هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته شد و نهادها و افراد مختلفی را تحریم کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه آنچه باعث سرافرازی یک ملت و زندگی عزتمندانه می‌شود روحیه استقامت است تصریح کرد: امروز همه مردم در اقصی نقاط کشور در امنیت زندگی می کنند، مدیون زحمات نیروی انتظامی، مخصوصاً شهدایی که هستی خویش را در راه امنیت فدا کرده‌اند هستند.
,
 
,
 وی با اشاره بر اینکه امروز پلیس ایران رابطه صمیمی و مهربانی با شهروندان دارد اظهار کرد: میزان رضایت شهروندان از پلیس بسیار خوب و زبانزد است و آمریکا نمی خواهند که این اعتماد عمومی بین پلیس و مردم برقرار باشد لذا اقدام به تحریم نیروی انتظامی ایران کرده است.
,
 
,
 امام جمعه بانه در پایان با اشاره به اقدام سال گذشته آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مورد حجمه قرار دادن این نهاد ولایی و انقلابی گفت: تمام مردم از اقشار مختلف همانگونه که سال گذشته شعار" من یک سپاهی هستم" را سر دادند و حمایت خود را از سپاه اعلام کردند ،در این مقطع زمانی نیز باید همان حمایت را از نیروی های خدوم و جان برکف و حافظان امنیت ناجا را داشته باشد تا دشمن مثل همیشه مایوس باقی بماند.
,
 
,
انتهای پیام /
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه