اخبار داغ

کارگردان برجسته کردستان:

آمریکا نمی تواند با تحریم ناجا بین مردم و این نیروی خدوم فاصله بیندازد

آمریکا نمی تواند با تحریم ناجا بین مردم و این نیروی خدوم فاصله بیندازد
کارگردان برجسته کردستان گفت: امروزه به وضوح مشاهده می‌کنیم که آمریکا هیچ کاری از تحریم‌ها پیش نبرده است و طبیعی است که آمریکا در راس دشمنان قسم خورده از نیروی انتظامی عصبانی باشد و مورد تحریم واقع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا سید فاتحی درباره تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه تحریم ناجا تحریم امنیت کشور است ، اظهار داشت: دشمنی آمریکایی ها با مردم ایران این بار در تحریم نیروی انتظامی خود را نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

 وی  افزود: در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران ، آمریکای جنایت کار بارها و بارها با اقدامات مختلف به جنگ به ایران آمده است ، اما سنگ های آمریکا به مدد الهی یکی پس از دیگری به سنگ می خورد.

,

 این کارگردان برجسته استان کردستان گفت: نمونه آشکار دشمنی آمریکا با ایران، تحریم‌ نهادها و افراد مختلف کشورمان است و این نوع تحریم تازگی ندارد .

,

 سید فاتحی با تاکید بر اینکه در طول چهار دهه گذشته از انقلاب نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی از جاده ها گرفته تا داخل شهرها در راستای برقراری امنیت تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند ، عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی جایگاه خاصی دارد و آمریکا فکر می کند با این اقدام خبیثانه خود می تواند بین مردم و نیروی انتظامی فاصله بیندازد .

,

 وی تاکید کرد: در جمهوری اسلامی نیروی انتظامی در حوزه وظایف خود عملکرد بسیار خوبی داشته و شهدا و جانبازان فراوانی در این راه تقدیم کرده است که نتیجه آن احساس امنیت بالای شهروندان است.

,

 این کارگردان برجسته کردستان با بیان اینکه نیروهای انتظامی مظهر امنیت  و آرامش جامعه هستند، بیان داشت: سبزپوشانی که آرامش خویش را فدای امنیت جامعه کرده اند،بدون شک دشمنان ایران سرافراز ،هزینه های سنگینی برای آشوب های داخلی و ساختن آرامش جامعه پرداخته اند که با هوشیاری آحاد نیروهای متعهد به ویژه عزیزان نیروی انتظامی این توطئه ها عقیم مانده و بدخواهان نظام مایوس شده اند.

,

 سیدفاتحی خاطر نشان کرد: امروزه به وضوح مشاهده می‌کنیم که آمریکا هیچ کاری از تحریم‌ها پیش نبرده است و طبیعی است که  آمریکا در راس دشمنان قسم خورده از نیروی انتظامی عصبانی باشد و مورد غضب و تحریم واقع شود

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه