اخبار داغ

حاجی بابایی در نشست«مجلس تراز انقلاب اسلامی»:

سربزنگاه‌ها به اختلاس کمک می شود/مجلس یازدهم به موفقیت محکوم است

سربزنگاه‌ها به اختلاس کمک می شود/مجلس یازدهم به موفقیت محکوم است
منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: همه فریاد می‌زنیم که جلوی دزدی، اختلاس و فساد را بگیریم اما سر بزنگاه به اختلاس کمک می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حاجی بابایی، منتخب مردم در مجلس یازدهم  روز سه شنبه در  جلسه مجلس هم اندیشی مجلس تراز انقلاب اسلامی  گفت: برگزاری این جلسه به این دلیل بود که دور هم جمع شویم و حرف هایمان را باهم بزنیم. قرار بود کاری را در طول این مدت انجام دهیم چرا که واقعا حال مردم به دلیل عملکرد نامناسب قوای سه گانه خوب نیست، اما حال نظام به دلیل حرکت عظیم مردم در شهادت سردار سلیمانی خوب است، حال مردم به دلیل عملکرد مسوولین خوب نیست و چرا خوب نیست؟ اگر حال دولت و قوه قضاییه خوب نیست دلیل آن این است که حال مجلس خوب نیست، اگر حال مجلس خوب باشد حال دولت و مجلس هم خوب می شود و در واقع حال همه خوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ما به شدت از وضعیت اقتصادی نگران و ناراضی هستیم، گفت: اقتصاد تولید و خروجی چه کسانی است؟ چه کسانی اقتصاد ایران را به اینجا رساندند، چه کسانی فاصله طبقاتی را به اینجا رساندند؟ اقتصاد لیبرال.  ۴۰ سال است اقتصاد لیبرال تنگاتنگ با نظام حرکت میکند. در دفاع مقدس ۸ سال به دلیل شهادت‌ها به دلیل خون سرخ شهیدان اقتصاد لیبرالی مهجور شد. اما بعد از آن شروع به رشد کرد و فاصله طبقاتی را بیشتر کرد و به جایی رسید که ملت فریادش این نیست که ما نان نداریم بخوریم. البته این هست. اما فریادش این است که چرا آدم‌هایی هستند در این کشور که خیابان خرید و فروش می کنند اما من نمی‌توانم برای فرزندم صبحانه بخرم.  

,

وی با بیان این که مجلس‌ها را اقتصاد لیبرال تحت الشعاع قرار داد و دولت‌ها را اقتصاد لیبرالی جابه جا کرد گفت: خانواده‌ای ۶ نفره ٥ تا شهید و جانباز داده است اما در خانواده دیگر ۵ نفره ۲ نفر در کانادا و ۲ انگلیس هستند.  یکی هم در جمهوری اسلامی مسوول است.  

,

وی تاکید کرد: همه فریاد می‌زنیم که جلوی دزدی، اختلاس و فساد را بگیریم اما سر بزنگاه به اختلاس کمک می‌کنیم. چه می‌شود که در کشور ما به یکباره اتفاقاتی می‌افتد. البته من دولت خاصی را نمی‌گویم و نمی‌خواهم حرف سیاسی باشد. در چهل ساله گذشته چه می‌شود که در بعضی مواقع پول تعیین کننده است.  

,

حاجی بابایی گفت: مردم هر وقت از سنگری به سنگر دیگری فرار می‌کنند که خودشان را نجات دهند در سنگر دیگر گرفتار شده و پشیمان می‌شوند.

,

منتخب مردم همدان در مجلس افزود: اگر ما پای حرف هایمان بایستیم بزرگترین مشکل کشور نه رهبری است نه مردم اینها هر دو پاکند مشکل ما خواص هستند.

,

حاجی بابایی ادامه داد: مردم ٢ اسفند در حالی که کرونا کولاک می‌کرد و تحریم اقتصادی نفس مردم را گرفته بود و وضعیت بد و مدیریت بد نفس مردم را گرفته، پای صندوق رأی آمدند. مردم با تمام ایمان آمدند.

,

وی در خصوص رسالت مجلس یازدهم تصریح کرد: این مجلس به موفقیت محکوم است. همه ما محکوم به موفقیت هستیم و باید کمک کنیم تا مجلس در سایه وحدت و برادری به موفقیت برسد.

,

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس اضافه کرد: من توییتی را گذاشتم و نوشتم در آن که حاضر نیستم تحت هیچ شرایطی کسی به خاطر من به کسی کوچکترین توهینی کند. گام دوم اخلاق مدار است، ما آمدیم مجلسی تشکیل دهیم و باآن گام دوم را در کشور شروع کنیم. گام دوم  می‌گوید مهم‌ترین عنصر عدالت خواهی، مبارزه با فساد،  علم و پژوهش و جوان گرایی است.

,

حاجی بابایی با تاکید بر این که  مجلس یازدهم باید با بقیه مجالس قبلی فرق کند، گفت: این مجلس در صورتی موفق است که نمایندگان کل کشور در آن دخیل باشند و شایسته سالاری حاکم باشد و از تمام مردم در این مجلس حضور قدرتمندانه داشته باشند.

,

وی ادامه داد: باید هوای نمایندگان را داشته باشیم. نمایندگان باید عزتمند باشند. نباید اسیر اقتصاد لیبرالی شوند، اگر مجلس یازدهم را در شروع مردمی‌ و کشوری کردیم موفق می شویم، تهران پایتخت است و عزت دارد اما همه استان‌های کشور باید در این جایگاه برای تقسیم ثروت و قدرت حضور پیدا کنند، این را باید امروز و این روزها رقم بزنیم.

,

منتخب مردم همدان در مجلس با اشاره به شروع مجلس یازدهم گفت: دچار شتابزدگی و عجله نشویم. ما چهارشنبه صبح جلسه داریم شروع مجلس است که با این شروع دوستان بر اساس حروف الفبا تقسیم می‌شوند. آقای زاکانی گفتند که بعدازظهر فراکسیون تشکیل شود. ما که صبح در مجلس هستیم الان نمی‌دانیم چه تصمیمی گرفته می‌شود که بعدازظهر فراکسیون داشته باشیم؟ حاج آقا تقوی باید اعلام کنند که آیا پنجشنبه، آیا یکشنبه؟

,

حاجی بابایی یادآور شد: در آیین نامه قبلی این گونه بود که هیات رییسه موقت انتخاب م‌ی‌شود، ۲ روزی نمایندگان با آنها زندگی می کنند بعد هیات رییسه دائم انتخاب می‌شود. اما الان که مجلس آیین نامه را اصلاح کرده است و هیات رییسه موقت را برداشته است ما چهارشنبه جلسه تشکیل دهیم پشت سر آن فراکسیون را تشکیل دهیم فردا باز مجلس را تشکیل دهیم هیات رییسه دائم را انتخاب کنیم این به نظر بنده شتاب‌زدگی است.

,

وی گفت: همیشه در طول چهل سال گذشته روال این بوده است که یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه برگزار می‌شد. چهارشنبه جلسه را شروع کنیم، شعب تشکیل شود و شعب بعدازظهر چهارشنبه و پنجشنبه و شنبه جلسه داشته باشند بعدازظهر شنبه فراکسیون تشکیل شود و روز یکشنبه جلسه علنی تشکیل شود و هیات رییسه انتخاب شود.

,

منتخب مردم همدان در مجلس گفت: شتابزدگی‌ها این شائبه را در ذهن‌ها ایجاد نکند که ما داریم به سرعت چیزهایی را رقم بزنیم که چشممان را باز کنیم ببینیم اتفاقاتی افتاده است.

,

وی اضافه کرد: الان حاج آقا تقوی رییس مجلس هستند. همه قوانین و همه اختیاراتی که برای رییس مجلس پیش‌بینی شده است الان در اختیار ایشان و چند نفری که در کنار او هستند، است. تصمیمی بگیرند که مجلس کارش را شروع کند، مردم امیدوار به این مجلس هستند.

,

منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حتی اگر ما هیات رییسه را هم تشکیل دهیم تا دوهفته نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. کمیسیون‌ها باید تشکیل شوند و خوراک آماده کنند و در صحن بیاورند.

,

حاجی بابایی یادآور شد: سعی کنیم اخلاق‌مداری کنیم وحدت را حفظ کنیم و همه ما کنار یکدیگر باشیم و برادری کنیم. مردم را نسبت به انقلاب امیدوار کنیم و قدم‌هایی برداریم که رهبر انقلاب و ملت شاد شوند. مجلس شائبه ای را جز رهبری و مردم نمی‌پذیرد. هر گونه کلمه و جمله ای که در کنار رهبری به نام شخص یا به نام گروه مطرح شود، از نظر ما مردود است.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه