اخبار داغ

تقوی در نشست «مجلس تراز انقلاب اسلامی»:

ولایت مداری شاخص مجلس تراز انقلاب است

ولایت مداری شاخص مجلس تراز انقلاب است
منتخب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اگر مجلس از ولایت فاصله بگیرد، دیگر نمی‌تواند تراز انقلاب اسلامی باشد گفت: ولایت محوری از مشخصات مجلس تراز انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا تقوی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم طی سخنانی در جلسه هم‌اندیشی «مجلس تراز انقلاب اسلامی» گفت: باید ببینیم که انقلاب اسلامی چه بود  و چه ویژگی‌هایی داشت و آیا مجلس این ویژگی‌ها را دارد یا خیر. انقلاب، نخست یعنی تحول و اگر تحول را از انقلاب بگیریم، دیگر انقلاب نیست؛ مجلس تراز انقلاب اسلامی از بارزترین مشخصه‌اش این است که خواستار تحول در کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: اگر مجلس از تحول فاصله بگیرد، دیگر نمی‌تواند در تراز انقلاب باشد انقلاب اسلامی با اعتقاد مردم حول محوریت رهبری و ولایت شکل گرفت و امروز نیز ولایت‌محور است. اگر مجلس از ولایت فاصله بگیرد، دیگر نمی‌تواند تراز انقلاب اسلامی باشد و این از مشخصات مجلس تراز انقلاب اسلامی است.

,

منتخب مردم تهران ادامه داد: انقلاب اسلامی مردمی بود و مردم بر محور رهبری امام گرد آمدند و این انقلاب را به نتیجه رساندند، اگر مجلس از مردم فاصله گرفت، از انقلاب فاصله گرفته و نمی‌تواند تراز انقلاب اسلامی باشد.

,

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از آغاز اعلام کرد که ضد استکبار و ظلم بوده که نماد استکبار هم آمریکا است، این انقلاب ضدآمریکایی بود و مجلس تراز انقلاب اسلامی اگر مقابله با آمریکا را به نمایش نگذارد، دیگر مجلس تراز انقلاب اسلامی نیست.

,

تقوی گفت: امام راحل انقلاب را انقلاب پابرهنگان می‌دانست. اگر  به این توجه نشود دیگر این انقلاب نه مردمی و نه اسلامی است، اگر مجلس خجالت بکشد که شعار «نصر من الله و فتح‌ القریب» و «الله اکبر» را سر بدهد و یا دستش برای نوشتن بلرزد، این مجلس در تراز انقلاب نیست.

,

وی اظهار کرد: اگر مجلس بخواهد خودش را مجلس تراز انقلاب تراز کند باید این ویژگی‌ها را داشته باشد؛ در پایان کار مجلس دهم شورای نگهبان اعلام می‌کند که برخی از نمایندگان آن صلاحیت ورود به انتخابات مجلس یازدهم را ندارند، بنابراین این مجلس نمی‌تواند مجلس تراز انقلاب اسلامی باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه