اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان:

۱۶ تن چوب قاچاق در تاکستان کشف شد

۱۶ تن چوب قاچاق در تاکستان کشف شد
احمد زارعی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در محور ضیاء آباد به کوهین موفق به توقیف دو دستگاه کامیون حمل چوب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد زارعی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان در حال گشت زنی در محور ضیاء آباد به کوهین متوجه دو دستگاه کامیون شدند که به طرز مشکوکی در حال حمل چوب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی تصریح کرد: با مداخله همکاران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان و بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد که بیش از ۱۶ تن چوب قاچاق از درختان صنوبر و بید به صورت غیرمجاز قطع شده و برای خروج از استان قزوین به رانندگان تحویل داده شده است.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان ادامه داد: قطع هیچ‌کدام از چوب‌ها مورد تایید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نبود و رانندگان به دلیل قاچاق و حمل غیرمجاز چوب دستگیر شدند.

,

وی اظهار کرد: کامیون‌ها توقیف و تحویل نیروی انتظامی استان شده و پس از صورت‌جلسه و تشکیل پرونده مقدماتی، رانندگان متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

زارعی در ادامه گفت: مأمورین یگان حفاظت و کارکنان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان با جدیت از هرگونه تخریب محیط زیست جلوگیری می‌کنند.

,

وی در پایان از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخریب یا آلودگی محیط زیست، مراتب را سریع به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه