اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد عنوان کرد؛

تحریم‌های آمریکا علیه ناجا دست و پا زدن برای حفظ قدرت است/ جابجایی موازنه قدرت در دنیا

تحریم‌های آمریکا علیه ناجا دست و پا زدن برای حفظ قدرت است/ جابجایی موازنه قدرت در دنیا
محمد شیخ زاده با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران اقدام جدیدی نیست، گفت: تحریم هایی که آمریکا هر روزه اعمال می‌کند دست و پا زدن هایی نهایی برای نجاتش و حفظ قدرتش در بین سایر دولت هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شیخ زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه دولتی بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک با محکوم کردن تحریم ناجا از سمت آمریکا اظهار داشت: تحریم های آمریکا برای مردم ایران عمل جدیدی نیست، بلکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا تحریم های زیادی در زمینه های مختلف ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور ایران نقش تامین امنیت را برعهده دارد، گفت: آمریکا علی رغم تمامی تحریم ها و فشارهایی که به کشور ایران وارد می کند نتوانسته تاثیرگذاری خاصی داشته باشد،  بنابراین این تحریم ها که لحاظ می کند معنایی جز دلخوشی برای آمریکا نخواهد داشت.

,

شیخ زاده با اشاره به اینکه کشور ایران با پیشرفت در حوزه های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی توانسته اقتدارش را به دنیا ثابت کند، افزود: در چالش بیماری کرونا ، ایران با توجه به تمامی تحریم هایی که وجود داشت توانست به خوبی این بیماری را مدیریت کند و با تمام توان پای کار ایستاده اند، این در حالی است که در کشور پرادعایی همچون آمریکا این بیماری کنترل نشده و در حال افزایش است و کمبودهایی زیادی را برای کادر درمان و مردم ایجاد کرده است.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: کشور ایران در برابر تحریم ها و فشار نه تنها کم نمی آورد، بلکه پتانسیل بالقوه اش، فعال می شود، صادرات بنزین و فرآورده های نفتی در حال حاضر به کشور ونزولا شاهدی بر این قضیه است.

,

شیخ زاده یادآور شد: موازنه قدرت در دنیا در حال جابجا شدن است و تمامی این تحریم هایی که آمریکا هر روزه اعمال می کند دست و پا زدن هایی نهایی برای حفظ قدرتش در بین سایر دولت هاست.

,

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت داخلی کشور را برعهده دارد و در این راستا شهدای زیادی را تقدیم کرده است و هیچ گونه وابستگی به خارج از کشور ندارند و با دانش بومی به دستاوردهای مهمی دست پیدا کرده است.

,

این کارشناس مسئول با اشاره به اینکه آمریکا از اقدامات ناجا در مقابل تروریسم در منطقه، احساس خطر کرده است، گفت: آمریکا در مقابل هر اقدامی که باعث اختلال در اموراتش شود، تلاش می کندآن را محدود کند و با توجه به اقدامات و نقش تاثیرگذار ناجا در منطقه، آمریکا این بار این گروه را در لیست تحریم هایش  قرار داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه