اخبار داغ

نماینده مرم گرگان وآق قلا:

تحریم نیروی انتظامی نشاندهنده اثر بخشی این نهاد امنیتی است/منافع استکبار با اقتدار ایران به خطرمی افتد

تحریم نیروی انتظامی نشاندهنده اثر بخشی این نهاد امنیتی است/منافع استکبار با اقتدار ایران به خطرمی افتد
نماینده مرم گرگان وآق قلا گفت: هرشخص و نهادی که مورد تحریم قرارمی گیرد نشانه اثرگذاری آن است. یک زمانی سپاه وحالا نیروی انتظامی، این عمق اثرگذاری این نهادهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ غلامرضا منتظری امروز درخصوص تحریم  نیروی انتظامی از سوی امریکا، در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: در جنگ استکبار، جنگ و صلح، سازش یا مقاومت، دشمن دقیقا برمبنای منافعش رفتار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی با بیان اینکه تجربه نشان داد هروقت دشمن ازما ناراضی بود یعنی خوب عمل کرده ایم، تصریح کرد: هرشخص و نهادی که مورد تحریم قرارمی گیرد نشانه اثرگذاری آن است. یک زمانی سپاه وحالا نیروی انتظامی، این عمق اثرگذاری این نهادهاست.

,

نماینده مرم گرگان وآق قلا تاکید کرد: دشمن نمی تواند اقتدارما را ببیند.نیروی انتظامی کار‌آمد ،انقلابی و همیشه در صحنه و خوب عمل می کند که خشم و عصبانیت دشمن را برانگیخته است.

,

وی ادامه داد: ما باید این تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، باید توانمندی‌های خود را در بخش های مختلف نظامی و اقتصادی افزایش دهیم و این تحریم ها نشاندهنده زنده بودن وحیات داشتن واثربخش بودن جمهوری اسلامی است .

,

منتظری بیان کرد: آخرین حربه استکبارتحریم است که هر ازگاهی آن را از پشت بامشان بالا می آورند، اما بدانند تمام ارکان مختلف نظام تلاش می کنند که آنها را شکست دهند.

,

وی تاکید کرد:انقلاب اسلامی در چهار دهه انقلاب در مقابل همه تحریم ها ایستاد، بدون شک درگام دوم انقلاب دارای همین اقتدارخواهیم بود. بخشی ازاقتدارجمهوری اسلامی در قالب نیروی انتظامی و به خطرافتادن منافع استکبارجهانی است.

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا درباره واکنش جمهوری اسلامی در قبال این تحریم، بیان کرد: بدون تردید ما باید قابلیت ها و توانمندی های درونی خود را تقویت کنیم و وارد این حاشیه ها نشویم. تحریم ها سبب شد جمهوری اسلامی ایران دستش را روی پای خودش بگذارد و مقتدرانه به پیش می رود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه