اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت مانه و سملقان:

نیروی انتظامی با تحریم‌های آمریکا، قوی‌تر می‌شود

نیروی انتظامی با تحریم‌های آمریکا، قوی‌تر می‌شود
آخوند عبدالله خوش نظر گفت: نیروی انتظامی نیز همچون سپاه، پای دفاع از مملکت اسلامی ایستاده است و با وجود تحریم آمریکا، قوی تر از گذشته به حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ، مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت داخلی کشور می پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخوند عبدالله خوش نظر، امام جمعه بخش تازه یاب از توابع مانه و سملقان در گفتگو با عصراترک، با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکاگفت: آمریکا به زعم خود می خواهد با تحریم نیروی انتظامی، یکی از بازوان حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران را فلج کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه آمریکا با خیال خامی دست به این تحریم مضحک زده است، ادامه داد: ملت و نظام جمهوری اسلامی همیشه پشت نیروی انتظامی بوده و خواهند بود چرا که امنیت کشور مرهون فداکاری های نیروهای نظامی کشور بوده و خواهند بود.

,

امام جمعه اهل سنت تازه یاب با تاکید بر اینکه آمریکای جنایتکار با این تحریم نمی تواند هیچ ضرری به نیروی انتظامی بزند، گفت: تجربه نشان داده که همواره گزینه تحریم، جمهوری اسلامی را مقاوم تر کرده است.

,

وی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا در گذشته، افزود: سپاه پس از تحریم شدن عزم خود را برای مبارزه با استکبار جهانی راسخ تر کرده و به توانایی های بیشتری دست یافته است.

,

خوش نظر در پایان گفت: نیروی انتظامی هم همچون سپاه، پای دفاع از مملکت اسلامی ایستاده است و با تحریم آمریکا، قوی تر از گذشته به حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ، مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت داخلی کشور می پردازد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه