اخبار داغ

امام‌جمعه شهر جاورسیان :

آمریکای جنایتکار با تحریم نیروی انتظامی به اهداف پلید خود نخواهد رسید

آمریکای جنایتکار با تحریم نیروی انتظامی به اهداف پلید خود نخواهد رسید
امام جمعه شهر جاورسیان با اشاره به اینکه مردم پای نیروی انتظامی ایستاده‌اند و نیروی انتظامی نیز در کنار مردم است، گفت: قطعاً آمریکای جنایتکار با تحریم‌ نیروی انتظامی به اهداف پلید خود نخواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام صفاهانی امام جمعه شهر جاورسیان در گفتگو با دیارآفتاب، گفت: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

صفاهانی اظهار کرد: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت و دلاوری و ایثارگری مردانی است که با توکل بر خدای متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولیعصر (عج) در ایجاد نظم، امنیت، آسایش و آرامش مردم شب و روز ندارند و با تلاش فراوان برای اهداف والای انسانی شهدای زیادی را تقدیم کردند.

,

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران قدردان زحمات ارزشمند سنگرداران همیشه بیدار و حماسه‌سازان همیشه پیروز نیروی انتظامی هستند.

,

امام جمعه جاورسیان گفت: مردم پای نیروی انتظامی ایستاده‌اند و نیروی انتظامی نیز در کنار مردم است قطعاً آمریکای جنایتکار با تحریم‌ نیروی انتظامی به اهداف موردنظرش نخواهد رسید همچنان که قبل از این نیز شاهد تحریم‌ها و خباثت‌های مکرر آمریکایی‌ها نسبت به مردم ایران بوده‌ایم اما آن‌ها به اهدافشان نرسیده‌اند.

,

وی تقدیم شهدای گران‌قدر به کشور در حوزه‌های مختلف را نشان از درستی حرکت نیروی انتظامی در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دانست و ابراز داشت: دولتمردان آمریکائی علی‌رغم ادعاهای خود مبنی بر حمایت از ملت ایران  با هر فرد و نهادی که به ملت، صادقانه خدمت کند مشکل‌دارند و تحریم نیروی انتظامی توسط آنان به‌واسطه همین خوی استکباری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه