اخبار داغ

نمایش جهاد کادر درمانی در «میانه میدان»

نمایش جهاد کادر درمانی در «میانه میدان»
مجموعه ۳۰ قسمتی «میانه میدان» با مشارکت حوزه هنری فعالیت کادر درمانی، مشارکت مردمی و همکاری‌های مومنانه مردم در امور زیربنایی در مواجه با بحران انتشار ویروس کرونا را به تصویر می کشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله رحیمی مستندساز در خصوص ساخت مجموعه «میانه میدان» با موضوع کرونا گفت: تولید این مجموعه در روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا با مشارکت حوزه هنری و محوریت فعالیت جهادگران و پرستاران آغاز شد. در این مستند در مواقعی هم به موضوع مشارکت گروه های مذهبی در زمینه های بهداشتی، درمانی و تهیه مایحتاج معیشتی برای بیماران و غیره پرداخته شده و تا همکاری طلاب در غسل بیماران متوفی پیش رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این مجموعه در قالب ۳۰ قسمت تولید شده که ۱۰قسمت اول با موضوع کادر درمانی، ۱۰ قسمت دوم با موضوعات کمک های مومنانه مردم در فعالیت های تکمیلی همانند ضدعفونی کردن معابر عمومی، تهیه مایحتاج بهداشتی و غیره و در ۱۰ قسمت پایانی به موضوعات کمک های مومنانه در کارهای زیربنایی پرداخته شده است.

,

تهیه کننده مستند «میانه میدان» خاطر نشان کرد: ۲۰ قسمت این مجموعه مستند تولید و از شبکه مستند و تهران پخش شده است و ۱۰ قسمت دیگر در مرحله تولید قرار داشته و ضبط آن در شهرهای تهران، قم، کرج، کاشان و اراک صورت گرفته است.

,

وی حضور اهالی رسانه در سنگر مقابله با ویروس کرونا رو امری جهادی معرفی کرد و یادآور شد: حضور فعال اهالی رسانه و پوشش تصویری، خبری و مستند اوضاع و احوال بیمارستان ها خود نوعی جهاد است چرا که در شرایط بحرانی مواجهه با بیماران  کرونایی و فضای آلوده به ویروس جان این افراد نیز به خطر  می انداز‌د ولی رسالت کار رسانه در اولویت قرار داشته و مسئولیت پذیری آنها را نشان می دهد. اما متاسفانه بسیاری از مردم و مسئولان از این توجه غافلند و این امر اهالی رسانه را در جایگاهی مظلومانه قرار داده است.

,

 رحیمی عنوان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به جنبه تبلیغاتی امور خیر ، اهالی رسانه در راستای این رهنمون حرکت کرده و نیازمند اقدامی همدلانه و‌حمایتگرانه هستند. این در حالی است که یک متن، عکس و فیلم  می تواند گویای جهادی واقعی در جامعه باشد.

,

وی اذعان داشت: مستند «میانه میدان» بر گرفته از شعر مولانا است که می گوید «رقصی چنین میانه میدانم آرزوست».

,

همه مردم و هنرمندان در مواجه با بحران و از جان گذشتگی افراد وظیفه همکاری دارند و بنده هم باید تا جایی که توان دارم با به تصویر کشیدن واقعیت ها، ایثار و فداکاری را نشان داده و به اندازه خود تاثیرگذار باشم.

,

وی در پایان گفت: هر قسمت از این مجموعه ۳۰ قسمتی «میانه میدان» ۷ دقیقه بوده و‌ بنابر نیاز و‌ سفارش حوزه هنری نسبت به ادامه تولید آن تصمیم گیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه