اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اراک اعلام کرد؛

شناسایی ۱۴ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی/فوت ۱۷۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان مرکزی

شناسایی ۱۴ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی/فوت ۱۷۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان مرکزی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۱۴ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۱۴ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که همه موارد مربوط به شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد و در ساوه و خمین موردی گزارش نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

جمالیان اظهار کرد: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲۰۳۱ نفر رسیده است.

,

وی افزود: هر ۱۴ مورد جدید در استان به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده اند و در ۲۴ ساعت گذشته بیماری در بیمارستان بستری نشده است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: در این بازه زمانی، یک مورد فوت ناشی از این بیماری در شهرستان خمین گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان به  ۱۷۰ نفر رسیده است.

,

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۲۰۳۱ مورد مثبت در استان تا به حال، تعداد ۱۲۷ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۴۴ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۳۶۰ مورد هم مرتبط با شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه