اخبار داغ

دادستان کرمانشاه مطرح کرد؛

اجرای مهلت ۲ ماهه به مستاجرین در کرمانشاه/ محاکم قضایی حکم تخلیه صادر نمی‌کنند

اجرای مهلت ۲ ماهه به مستاجرین در کرمانشاه/ محاکم قضایی حکم تخلیه صادر نمی‌کنند
شهرام کرمی از اجرای مهلت ۲ ماهه به مستاجرین در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، شهرام کرمی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور داریم و مشکلات اقتصادی که برای بسیاری از خانواده‌ها بویژه قشر مستأجر به وجود آمده، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیماتی در راستای حمایت از این خانواده‌ها اتخاذ کرده است.

وی افزود: طبق این تصمیم سررسید قراردادهای رسمی و عادی واحدهای مسکونی در فاصله زمانی اول اسفند ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹، دو ماه دیگر با همان شرایط قبلی باید تمدید شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید شده، اجاره‌نامه‌هایی که موعد اتمام آنها دو ماه نخست سال جاری است تا تیرماه تمدید می‌شوند.

مدعی العموم کرمانشاه در ادامه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم و دستگاه‌های اجرایی، افزود: بر این اساس، موجر حق ندارد برای دو ماه اضافه شده، اجاره بهای بیشتری طلب کند که شامل رقم اجاره ماهیانه و همچنین ودیعه مسکن می‌شود.

کرمی اضافه کرد: همچنین موجر حق اخذ جریمه دیرکرد تخلیه واحد مسکونی را تا اتمام تیر ماه امسال از مستأجر ندارد.

دادستان کرمانشاه در پایان اعلام کرد: به مستأجران بابت دو ماه تمدید اجاره جریمه‌ای تعلق نگرفته و محاکم قضائی هم برای این مدت حکم تخلیه صادر نخواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه