اخبار داغ

درگفتگو با فعال فرهنگی-ورزشی عنوان شد؛

آمریکا به نیروی انتطامی ایران غبطه می خورد

آمریکا به نیروی انتطامی ایران غبطه می خورد
هادی نژاد گفت: در حوزه های نظامی و اینکه نیروی انتظامی را تحریم می کنند به دلیل غبطه ای است که به این نیرو دارند اینکه توانسته است با تمام اتفاقاتی که ممکن است وجود داشته باشد جامعه را به آرامش تبدیل کرده و نظم را در آن برقرار کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ هانیه هادی نژاد نویسنده، شاعر، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان صداوسیما،تئاتر و سینما و مدیر کمیته توسعه ورزش و فعالیت های بدنی کودکان هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: تحریم برای ایران و کشورهای دیگر بحثی است که یک گرو کشی کودکانه به حساب می آید این که مثلا کشوری یا سازمانی یا گروهی بخواهد کشور دیگری را تحریم کند از عجز آن است، مانند پدر و مادری که می خواهند فرزندی را تنبیه کنند و پول توجیبی او را بگیرند تا فرزند نتواند خود را تامین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در حوزه های نظامی و اینکه نیروی انتظامی را تحریم می کنند به دلیل غبطه ای است که به این نیرو دارند اینکه توانسته است با تمام اتفاقاتی که ممکن است وجود داشته باشد جامعه را به آرامش تبدیل کرده و نظم را در آن برقرار کرده است.
مدیر گروه هنری چیکا گفت: کشورهایی مانند آمریکا امکانات دارند اما آرامشی که نیاز خانواده ها است را ندارند، یک آرامش روحی و واقعی را در آن کشورها کسی کسب نکرده و فقط ظواهر آنان است که کشورهای دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد.
هادی نژاد که بزرگترین چالش نیروی انتظامی را مواجه و مقابله با مردم می داند، تصریح کرد: افرادی که در نیروی انتظامی به مردم خدمت می کنند دایره اطلاعات بالایی دارند، می دانند روابط اجتماعی چگونه است، پاسخگو هستند و صبر زیاد و فروتنی بالایی دارند، افرادی که جذب نیروی انتظامی می شوند باید خود را به سطح اطلاعات پیشکسوتان خود برسانند و از اطلاعات و تجربیات این افراد استفاده کنند، آن ها علاوه بر مافوق خود برای مردم نیز کار انجام می دهند که باید درصد صبر خود را افزایش دهند.
این مروج کتاب در کشور افزود: نیروی انتظامی در اتفاقاتی که برای من در حوزه فتا و سرقت پیش آمده است خیلی خوب عمل کرده و پاسخگوی به موقعی بوده است، نه به دلیل که مرا بشناسند بلکه از سر انجام وظیفه بوده و روال عادی خود را انجام می دادند.
وی با ذکر خاطره ای ادامه داد: دوسال پیش فردی به ماشین من می زند و فرار می کند دوربین مداربسته آپارتمان روبرویی نمایش داده اما پاک کرده بودند فردی در نیروی انتظامی پیگیر کارهایم شد و در تمام مدتی که درگیر این قضیه بودم آنها نیز کارهایم را انجام می دادند این در حالی است که خانمی مراجعه کرده و به دلیل مشکلی که برایش پیش آمده بود به عوامل نیروی انتظامی فحاشی می کرد، بنابراین در عین اینکه کمک می کنند افرادی هم هسنتد که با این افراد برخورد بدی دارند و تحت تاثیر خیلی از اتفاقات روزمره هستند.

,
,
,
,
,

این کنشگر کودک با تاکید بر اینکه همیاران پلیس یک نکته انگیزشی برای کودکان دارند، تصریح کرد: کودکان اگر انگیزه پیدا کنند، برای تربیت هرچیزی در مسیر همان قرار می گیرند، کودک با قوانین خوب ارتباط برقرار می کند و به صورت خیلی جدی آن را دنبال می کند، ممکن است خانواده قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکند اما همین کودک تا 70 درصد می تواند هم به خود و هم به خانواده کمک کند.
مدیرباشگاه کتابخوانی کودک در بندرعباس و کسی که در تمام برنامه هایی که انجام می دهد تاثیر مستقیم بر کودک می گذارد، ادامه داد: در تمام زمینه هایی که کودک با نشاط خانواده پیش رفته است در آینده ثابت قدم است و اعتماد به نفس بیشتری دارد که باید دراین حوزه بیشتر کار شود.

,
,

وی خاطرنشان کرد: حالا که نیرویی است که ممکن است فعالیت های کودک تحت چهارچوب های فعالیتش باشد کوتاهی نکنیم و با فرزند همکاری کنیم، صداوسیما، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تمام ارگان های دیگر باید به کودک نگاه جدی تری داشته باشند و فقط برای تشریفات و عکس گرفتنن و ارسال گزارش کار نباشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه