اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد:

تحریم ناجا توسط آمریکا هجوم به امنیت مردم ایران است/ همیشه تحریم‌ها برای کشور به فرصت رشد تبدیل شدند

تحریم ناجا توسط آمریکا هجوم به امنیت مردم ایران است/ همیشه تحریم‌ها برای کشور به فرصت رشد تبدیل شدند
مولوی توکلی گفت: نیروی انتظامی حامی مردم بوده و تأمین امنیت مردم در برابر انواع جرایم را به عهده دارد لذا آمریکا با این اقدام تحریمی به امنیت مردم ایران هجوم برده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با سیاست ضد و نقیض آمریکا با ایران تشریح کرد: آمریکا به‌وسیله سیاست دوجانبه، در ظاهر اعلام حمایت از مردم ایران در شرایط ویروس کرونا می‌کند و از طرفی با تحریم‌های خصمانه و بی‌دلیل تلاش برای سخت کردن شرایط برای مردم ایران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: آمریکا از 40 سال گذشته به مردم ایران ثابت کرده است که نه تنها دشمن حکومت جمهوری اسلامی بوده بلکه با تمام افراد کشور ایران سر ستیز و دشمنی داشته است.

,

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد ضمن اشاره به تحریم ناجا توسط آمریکا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حامی مردم بوده و تامین امنیت مردم در برابر انواع جرایم را به عهده دارد لذا آمریکا با این اقدام به امنیت مردم ایران هجوم برده است.

,

وی با تاکید بر بی‌رحمی آمریکا در مسیر رسیدن به منافعش افزود: دولت آمریکا جز منافع خودش مسئله دیگری را در نظر نمی‌گیرد و اگر در منافعش متضرر شود به مردم کشور خودش هم رحم نمی‌کند.

,

مولوی توکلی با تاکید بر عملکرد قابل تحسین ناجا در ادوار گذشته خاطر نشان کرد: اقتدار بی‌نظیر نیروی‌ انتظامی‌ جمهوری اسلامی در ایجاد امنیت برای مردم و جلوگیری از هرگونه عملیات‌های خراب‌کارانه و تروریستی مورد حمایت آمریکا در کشور موجب اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ناجا شده است.

,

وی در پایان با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران حباب است افزود: هرکشور و یا نهادی که مورد هجوم آمریکا قرار گیرد مطمئناً مسیر درستی را در جهت پیشرفت کشورش در پیش گرفته و این تحریم‌ها همیشه برای مردم ایران به فرصت رشد و پیشرفت تبدیل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه