اخبار داغ

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور:

قطارهای مسافربری زنجان به تهران و مشهد فعال شد

قطارهای مسافربری زنجان به تهران و مشهد فعال شد
خدایی مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به فعالیت محدود قطارهای مسافربری در شمالغرب کشور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گفت: 10 قطار از 32 قطار مسافربری در مسیر شمالغرب کشور فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از آغاز فعالیت قطار‌های مسافربری در استان زنجان خبرداد و اظهار کرد: قطارهای مسافربری فعالیت‌های خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی غاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با بهبود وضعیت بیماری کرونا تصمیم‌گیری بر آغاز فعالیت به صورت تناوبی قطارهای مسافربری شده قطارهای مسافری فعالیت‌های خود را کم‌کم آغاز کردند.

,

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با تاکید براینکه فعالیت قطارهای به صورت یکجا نخواهد بود بیان کرد: قطار ریل باس زنجان- تهران فعال شده و همچنین قطار زنجان- مشهد نیز به صورت یک روز در میان فعالیت خود را آغاز کرده است.

,

وی با بیان اینکه با تصمیم ستاد مرکزی کرونا بسیاری از مراکز زیارتی نیز فعال شده است عنوان کرد: راه آهن نیز با تبعیت از تصمیم ستاد ملی کرونا فعالیت خود را آغاز کرده است.

,

خدایی با تاکید براینکه از اول این هفته تعداد محدودی از قطارهای مسافربری فعال شده است عنوان کرد: در کل محور آذربایجان 32 قطار مسافربری فعال داشتیم که در حال حاضر از این تعداد تنها 10 قطار فعال است.

,

وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها با محدود و با رعایت کامل بهداشتی آغاز شده و اگر نتیجه قابل رضایت ستاد ملی کرونا باشد احتمال افزایش فعالیت تعداد قطارهای مسافربری وجود دارد.

,

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور بیان کرد: اگر تصمیم کشوری هم بر محدود کردن همین تعداد قطارهای مسافربری هم باشد باز هم تبعیت کرده و فعالیت‌ها را محدود خواهیم کرد.

,

وی افزود: مهمترین رویکرد راه آهن حفظ سلامت مسافرین محترم شبکه ریلی است و این موضوع بالاترین هدف ما در سطح کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه