اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان خبرداد؛

فعالیت عادی رستوران‌ها و غذاخوری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان

فعالیت عادی رستوران‌ها و غذاخوری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان
موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: رستوران و غذاخوری‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زنجان فعالیت خود را به صورت کامل انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از امروز رستورانها به صورت کامل فعالیت خود را آغاز می‌کنند اظهار کرد: در گذشته نیز رستورانها فعالیت داشتند ولی فعالیت آنها به صورت بیرون بر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه همه رستوران‌ها و غذاخوری‌ها موظف هستند موارد بهداشتی را رعایت کنند افزود: در صورت مشاهده عدم رعایت بهداشتی در این مراکز از فعالیت آنها جلوگیری به عمل می‌آید.

,

وی در مورد فعالیت تالار‌ها نیز عنوان کرد: بخشنامه جدید ستاد مرکزی مبارزه با کرونا از امروز به دست ما رسیده و هیچ اشاره از فعالیت تالار‌های عروسی نشده و در واقع تالارها هنوز اجازه فعالیت ندارند.

,

موسوی بیان کرد: سایر مراکز پرتردد نیز فعال شدند ولی رعایت بهداشتی مورد تاکید بوده و باید مراکزی که پرتردد هستند موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند تا شاهد افزایش شیوع دوباره بیماری در استان نباشیم.

,

وی خاطر نشان کرد: این اماکن می‌‌توانند با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی سرویس‌‌دهی به مشتریان را شروع کنند البته نمی‌‌توانند با حداکثر ظرفیت فعالیت کنند و با رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی باید به ارائه خدمات سرو غذا در داخل رستوران و اغذیه‌‌فروشی اقدام کنند.

,

به گزارش موج رسا طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا استان زنجان فعالیت استخرها و ورزش‌های گروهی همچنان ممنوع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه