اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

۶۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم کمک مومنانه بین نیازمندان هرمزگانی توزیع می شود

۶۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم کمک مومنانه بین نیازمندان هرمزگانی توزیع می شود
باوقار گفت: در مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی، بیش از ۶۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در سراسر هرمزگان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد:مرحله سوم رزمایش مواسات که توسط همه ارگان‌ها از جمله پایگاه‌های بسیج، مساجد، گروه‌های جهادی، ستاد‌های نماز جمعه و موسسات خیریه و ارگان های دولتی و غیردولتی از فردا در هرمزگان آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , هرمز,

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) افزود: در مرحله اول از رزمایش سراسری کمک مومنانه، خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا شناسایی شدند و بسته‌های حمایتی با تکریم و احترام درب منازل به این افراد تقدیم شد.

,

باوقار با بیان اینکه در دو مرحله قبلی رزمایش ۹۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد ادامه داد: در مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی، بیش از ۶۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در سراسر هرمزگان توزیع می شود.

,

وی با تقدیر ویژه از نیروی دریایی سپاه پاسداران و تمام کسانی که به رزمایش کمک مومنانه و فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند اضافه کرد: تمام ادارات از جمله کمیته امداد،سازمان بهزیستی،بنیادمستضعفان،ستاداجرایی فرمان امام و سایر دستگاه ها و صنایع با محوریت و توصیه‌های ائمه جماعت مساجد و پایگاههای بسیج در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: این قرارگاه مواسات و همدلی مختص به این روزهای کرونایی نیست و بنا بر این است که در ایام خاص و در بحران ها یاری رسان نیازمندان باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، ۷خرداد ماه ۹۹ ساعت ۱۶ در محل مسجدجامع بندرعباس با حضورنماینده ولی فقیه دراستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات برگزارمی گردد که این مراسم بصورت زنده از شبکه استانی و کشوری پخش می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه