اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران:

نیروی انتظامی اجازه تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نمی‌دهد

نیروی انتظامی اجازه تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نمی‌دهد
سردار مرتضی میرزایی گفت: نیروی انتظامی با برخورداری از حمایت همه جانبه مردم ایران در اجرای قاطعانه مأموریت ها و دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب، اجازه عرض اندام و تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نخواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت و وزارت خزانه‌داری آمریکا، تصریح کرد: تحریم های اخیر دولت مستکبر آمریکا علیه نیروی انتظامی، همچون تحریم های بین المللی و نفتی علیه ملت مظلوم ایران، نشانه درایت و رشادت های جوانمردانه سربازان ولایت در مسیر استقلال، آزادی و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

وی افزود: جان بر کفان نظام و ولایت همواره با توکل بر قدرت لایزال الهی و با اطاعت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در دفاع از حقوق مردم و این مرز و بوم، خاری در چشم دشمنان و توطئه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و با دلاوری های خود همواره موجب خشم دشمنان نظام اسلامی ایران شده اند.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: بی شک این اقدامات حربه‌ای نخ‌ نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است و نشان می دهد که نیروی انتظامی در مسیر درست حرکت کرده و مدافع ارزش های اسلامی است و این تهدید ها و تحریم ها نه تنها موجب عقب نشینی و کوتاه آمدن سربازان ولایت نمی‌شود، بلکه عزم آنان را در دفاع از حقوق مردم و تمامیت ارزی کشور جزم تر خواهد کرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: بی‌تردید باور و اراده نیروی انتظامی در پیاده‌‌سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) یک تکلیف شرعی و دینی است که با برخورداری از حمایت همه جانبه مردم ایران در اجرای قاطعانه مأموریت ها و دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب با همراهی و هم افزایی سایر نیروهای مسلح، اجازه عرض اندام و تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نخواهد داد.

وی گفت: ارتقای نظم و انضباط پایدار اجتماعی و امنیت انتظامی فراگیری کشور حاصل تلاش بی‌وقفه و روحیه جهادی کارکنان جان برکف این نیروی مومن، انقلابی، متعهد و مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد و تشویق اختلافات داخلی بین گروه‌های متفاوت سیاسی، مردم و مسئولان است، هشدار داد: ناکارآمد نشان دادن نظام، ناکارآمدی حکومت دینی، نارضایتی مردم و ایجاد شک و تردید از استراتژیک‌ها و راهبرد‌های دشمنان بوده، که باید مردم همانند همیشه هوشیار باشند.

,

این مسئول اظهار کرد: با حفظ وحدت و انسجام و ترجیح‌دادن منافع ملی بر منافع حزبی و گروهی می‌توان پاسخ محکمی به افکارات شوم دشمنان بدهیم.

میرزایی حرکت بر مدار قانون و رعایت اصول نظام را مهم برشمرد و تاکید کرد: باید همواره در برابر هجمه‌های دشمنان مقابله کرده و سطح بینش سیاسی و آگاهی مردم توسط نخبگان و دانشگاهیان افزایش یابد.

,
,
,

وی ادامه داد: با وجود نیروهای انقلاب هرگز خواب و خیال آشفته دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران تعبیر نخواهد شد.

,

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه نیروهای مسلح دژ مستحکم این کشور هستند، گفت: نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح مصمم به دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند و لحظه‌ای و ذره‌ای از خطوط قرمز خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه